Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

Buffel0122 feb 2016, 20:53

Forum veteraan  1887
Daarnet zei Bruno: 'Magda en Hugo' in plaats van Nicole en Hugo. Magda en Hugo waren de mol in reeks 1 en 2. Toevallig dat Bruno dit zegt???
Gebruikersavatar

djennix22 feb 2016, 22:01

 51
Neen, voor mij helemaal niet toevallig. Ook de positie die Issabel en Bruno bekleden in het radiospel was ideaal voor de mol. En aangezien Issa er niet meer bij is ...
Gebruikersavatar

goldfinger23 feb 2016, 09:24

 17
Ik vind dit ook een boeiende uitspraak. Op een ander forum las ik dat je hem hierdoor kan schrappen, omdat hij te bewust mol wil spelen. Maar de vraag is dan: tegenover wie?

Hij zit daar enkel met Issabel, en verder hoort niemand dat (ja, wij zien dat nu op tv, maar daar zijn de andere kandidaten op dat moment in het spel niets mee). Dus dan moet het al een bewuste verspreking zijn om Issabel te doen twijfelen, op hem te laten stemmen en naar huis gestuurd te worden? (Omdat hij weet dat hij niet de mol is.)

Aan de andere kant is het natuurlijk voor ons - tv-kijkers en volgers - wel zo'n voor de hand liggende tip dat het misschien wat onnozel is. Tegelijk hebben verschillende kandidaten al zoveel van die obvious dingen gedaan dat het er bij quasi iedereen al eens "vingerdik" op gelegen zou kunnen hebben. Behalve misschien bij Stijn, maar op één of andere manier zou ik dat een teleurstellende mol vinden...