Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

djennix22 feb 2016, 23:10

 51
Thibaud beweert al sinds aflevering 1 (nog voor de brug proef) dat hij weet wie de mol is.
In aflevering 4 zegt hij letterlijk: "ik zie ook in andere proeven de manier waarop HIJ het steeds gemanipuleerd heeft". Hij laat er geen twijfel over bestaan dat de mol voor hem een man is.

Voor mij zijn er dan 3 opties:

1. Ofwel is Thibaud zelf de mol (maar ik zie buiten het NV-verhaal geen directe aanwijzig tot groot geldverlies)
2. Ofwel heeft Thibaud iets cruciaal opgemerkt waardoor hij absolute zekerheid heeft (bijvoorbeeld het opmerken van een real-time sabotage). Dit zou betekenen dat Thibaud tijdens de meetproef of tijdens de lama proef iets heeft ontdekt (aangezien hij bij de Brugproef in aflevering 1 al beweert te weten wie de mol is). In de eerste proef zat hij in de "nee-auto" samen met 1 andere man: BRUNO. Tijdens de lama proef zat hij samen met Cathy, maar de ergernis liep op toen BRUNO weigerde te antwoorden door de walkie-talkie, en ook nog een lama ving die al gevangen was.
3. Thibaud speelt comedia del arte, en weet eigenlijk helemaal niets.

Optie 2 lijkt mij het meest logische. Vandaar ook dat ik mij post onder -Bruno- heb geplaatst.