Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

janderlecht23 feb 2016, 12:52

 1
Bruno is al sinds aflevering 1 mijn hoofdverdachte, beetje gevaarlijk want zo blijf je vooral op hem focussen, maar bon...

Gisteren was inderdaad de Magda & Hugo opmerking al zeer merkwaardig. Dit kan toch geen toeval zijn? En zou dit dan inderdaad enkel zijn om Issabel op een verkeerd spoor te zetten, aangezien zij de enige andere kandidaat bij hem was?

Wat mij bij de eliminatieronde in aflevering 1 is opgevallen is het volgende:
eerst kwam een groen scherm voor Bruno, dan voor Issabel, dan voor Stijn en vervolgens voor Manuella... Als je enkel naar de eerste letters kijkt, krijg je B IS M oftewel B(runo) IS M(ol)? Plausibel? Of te ver gezocht?
Gebruikersavatar

goldfinger23 feb 2016, 14:02

 17
Klinkt leuk, maar dan moeten de makers al het geluk hebben dat geen van die kandidaten in de eerste aflevering afvalt, want dan kunnen ze die lettercombinatie niet maken.

Daarom denk ik dat dit implausibel is, daar de makers hun tips niet zullen laten afhangen van variabele factoren. Als Bruno effectief de mol is, hebben ze natuurlijk wel een extra leukigheidje om te vermelden desgevallend. Met dank aan jou misschien. 🙂
Gebruikersavatar

LodeD23 feb 2016, 19:46

 117
wat houdt er de makers tegen van dat achteraf zo gemonteerd te hebben als ze dan toch die namen over hadden?
't is toch niet omdat ze ze in de volgorde A-B-C tonen dat ze daar in argentinie niet in een andere volg-orde getoond geweest zijn?

remember, we zien maar wat zij willen dat wij zien. van telkens 2 volle dagen spelen, krijgen wij slechts een klein uur montage te zien.
Gebruikersavatar

weyns196023 feb 2016, 22:48

 426
Inderdaad, we krijgen maar te zien wat de programmamakers willen dat we zien. En wees gerust; zij volgen zeker mee wat wij o.a. hier allemaal posten dus elke week kunnen ze hun montage nog wat bijsturen. Dat maakt het ook zo'n goed programma en zo blijft het spannend tot het einde.
Ik weet nu al dat ik De Mol binnen enkele weken heel erg ga missen - super programma!
Gebruikersavatar

Wouterc24 feb 2016, 10:08

 147
Gisteren was inderdaad de Magda & Hugo opmerking al zeer merkwaardig. Dit kan toch geen toeval zijn? En zou dit dan inderdaad enkel zijn om Issabel op een verkeerd spoor te zetten, aangezien zij de enige andere kandidaat bij hem was?
Het kan opgezet spel zijn. Maar de meeste kandidaten zijn fans van de mol en hebben vorige seizoenen gezien. Dus het is ook niet zo vreemd dat iemand bij 'Nicole en Hugo' zich vergist en denkt aan Magda en Hugo (associatie).
Gebruikersavatar

sanandreus02 mar 2016, 02:08

 25
Bruno had ook zogezegd voor Ruth gekozen, blijkt er bijna in elke eliminatieronde bij de voorbeschouwing er meestal los naast te zitten, wat logisch als hij het niet is toch twijfel ik nog bij Cathy