Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

perro01 mar 2016, 14:15

 39  Bert
In aflevering 4 en 5 komt een bijna identiek tussenbeeld. In aflevering 4, als Stijn en Thibaud in de wasplaats zitten, komt de wasmachine twee keer in beeld. Eén keer op 30 minuten en één keer op 19 minuten. Als je in aflevering 4 het beeld stilzet op 30:19 krijg je dit beeld:

[ external image ]

In aflevering 5 komt dit beeld terug op 6:02. Het is een bijna identiek beeld, behalve dat het zichtbaar op een ander moment gemaakt is. En met andere agenten. Waarom twee keer gaan filmen op dezelfde plaats? Plus... lijkt die voorste agent nu op Bruno?

[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2016, 14:22

 3547  Sven
Da's in mijn ogen op hetzelfde moment gefilmd, met een verschil van een aantal seconden. De schaduw van de verlichtingspaal bij die agenten is even groot.

Dus zal gewoon montage zijn.

OF, ik zie wel in de achtergrond " bu***er king " en " *cDonald* " staan. Misschien dit dan:
perro schreef:Bruno was eigenlijk de enige die iets opgegeven had van eten, dat niet te hard zou opvallen in Argentinië. Stijn en Hanne houden het op spaghetti, dat had waarschijnlijk echt wel opgevallen. Bij Gilles staat McDonald's, dat gaat al helemaal niet. Thibaud en Cathy kozen voor sushi. Maar Bruno kiest voor Sint-Jacobsschelpen, dat gaat wel zonder te hard op te vallen.

...
Gebruikersavatar

Mieke7801 mar 2016, 14:35

 2
Op de achtergrond zie je ook een zwart-gele taxi en een grijze wagen die zich een paar meter verplaatsen tussen het moment van opname van het ene beeld en van het andere beeld. Dus de beelden zijn aansluitend op elkaar opgenomen volgens mij.
Gebruikersavatar

perro01 mar 2016, 14:46

 39  Bert
Kan het niet dat het op beide beelden Bruno is, maar in beeld 2 wordt hij pas beter herkenbaar? Want als je het fragment bekijkt, dan staat de agent die op Bruno lijkt in aflevering 4 met zijn rug naar de camera, en in aflevering 5 krijgen we een zijdelings beeld.
masterveecee schreef:Da's in mijn ogen op hetzelfde moment gefilmd, met een verschil van een aantal seconden. De schaduw van de verlichtingspaal bij die agenten is even groot.

Dus zal gewoon montage zijn.

OF, ik zie wel in de achtergrond " bu***er king " en " *cDonald* " staan. Misschien dit dan:
Aan de McDonalds had ik inderdaad ook al gedacht. Maar Gilles leek mij vanaf aflevering 1 al de mol, dus in the spirit of an open mind... 😂
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2016, 16:18

 3547  Sven
Mieke78 schreef:Op de achtergrond zie je ook een zwart-gele taxi en een grijze wagen die zich een paar meter verplaatsen tussen het moment van opname van het ene beeld en van het andere beeld. Dus de beelden zijn aansluitend op elkaar opgenomen volgens mij.
Ik dacht het eerst ook, maar het aantal ruiten van het gele voertuig klopt niet 😉
perro schreef:Kan het niet dat het op beide beelden Bruno is, maar in beeld 2 wordt hij pas beter herkenbaar? Want als je het fragment bekijkt, dan staat de agent die op Bruno lijkt in aflevering 4 met zijn rug naar de camera, en in aflevering 5 krijgen we een zijdelings beeld.
Bah, ik denk niet dat het Bruno is. Die persoon heeft wel min of meer dezelfde torso, maar voor de rest...
Gebruikersavatar

Mieke7801 mar 2016, 18:59

 2
masterveecee schreef:Ik dacht het eerst ook, maar het aantal ruiten van het gele voertuig klopt niet 😉.
Daar heb je een punt. Maar ik zou het toch heel straf vinden als het Bruno zou zijn, en dat dit een hint zou zijn. Sterk dat je zo'n dingen opmerkt wel, zoveel tijd kan ik er niet insteken. 🙂