Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

sanandreus02 mar 2016, 02:02

 25
als je beeld stil zet bij quoteringen op een bepaald moment, zie je nummer 3 verkleuren paard met hoogste winskansen dus van mol bruno voor wie het niet uitmaakt, verder is baan 7 weggevallen(dus baan 3/ nr 3 doet mee) , winnaar is baan4 2de quotering dus van hanne, welk paard ook met nr 4 loopt, dus paarden en baannrs komen overeen!
Gebruikersavatar

masterveecee02 mar 2016, 08:46

 3547  Sven
Pffff, ik moet zeggen dat ik niet echt mee ben met uw zinsbouw... :?
Gebruikersavatar

commisaris Witse02 mar 2016, 09:03

 260
sanandreus schreef:als je beeld stil zet bij quoteringen op een bepaald moment, zie je nummer 3 verkleuren paard met hoogste winskansen dus van mol bruno voor wie het niet uitmaakt, verder is baan 7 weggevallen(dus baan 3/ nr 3 doet mee) , winnaar is baan4 2de quotering dus van hanne, welk paard ook met nr 4 loopt, dus paarden en baannrs komen overeen!
Kan je dit eens anders verwoorden a.j.b. , ik begrijp echt niet waar je heen wil. Dank.
Gebruikersavatar

sanandreus02 mar 2016, 20:39

 25
je krijgt een blauw beeld met de noteringen per paard per baan op, we weten dat bruno het snelste paard heeft dus 3 met notatie 1.25, net voor het beeld weggaat, wordt nr 3 iets donkerder (op tijd stilzetten 40:02 online), men zou kunnen denken dat dit paard wegvalt maar baan 7 had een streepje dus deed niet mee, mss een verdoken tip en het gaat wel degelijk over race 5 zien we bij de finish op een bordje als paard 4 finisht
Gebruikersavatar

Suspicious02 mar 2016, 21:16

 106
Nope, ik heb het nog steeds niet. Kun je het eens in losse zinnen, beginnend met een hoofdletter en eindigend op een punt schrijven aub? (echt niet slecht bedoeld, maar het is ook echt nog niet helemaal duidelijk) 🙂
Gebruikersavatar

sanandreus02 mar 2016, 22:19

 25
Beeld van aflevering 4 stilzetten op 40m02 sec dat zou het moeten verduidelijken. De rest is moeilijk uit te leggen zonder dat beeld.
Gebruikersavatar

frank.troch03 mar 2016, 10:10

 253  Yens
sanandreus bedoelt dat bij de goknoteringen, de goknotatie van paard nr. 3 plots van kleur verandert. Dit is het paard met de laagste uitbetalingswinst, dus met andere woorden het door de gokkers als snelst aangeduide paard.

Mijn inziens verandert de goknotering van dit paard gewoon van kleur om op het scherm in de arena aan te duiden dat dit het paard is met de verwachte hoogste winstkans, en is die niet door de programma makers toegevoegd (in tegenstelling tot het zwarte vierkant in de linkerbovenhoek 😃)
Gebruikersavatar

weyns196003 mar 2016, 13:17

 426
frank.troch schreef:sanandreus bedoelt dat bij de goknoteringen, de goknotatie van paard nr. 3 plots van kleur verandert. Dit is het paard met de laagste uitbetalingswinst, dus met andere woorden het door de gokkers als snelst aangeduide paard.

Mijn inziens verandert de goknotering van dit paard gewoon van kleur om op het scherm in de arena aan te duiden dat dit het paard is met de verwachte hoogste winstkans, en is die niet door de programma makers toegevoegd (in tegenstelling tot het zwarte vierkant in de linkerbovenhoek 😃)
Ja, dat zwarte vierkant, wat is daar de bedoeling van, wat staat daar dat we niet mogen zien? En hebben de spelers dit bord wel volledig gezien?