Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

commisaris Witse02 mar 2016, 14:47

 260
https://demol.vier.be/afleveringen/5

op 19min29 kijkt Bruno echt weg van de lunchtafel... recht in de verborgen camera. En vlak voordien zegt hij tot tweemaal toe "'t is toch niet simpel al dat gedoe". Wat vind hij zo belastend ?
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2016, 15:36

 870
Juist. Dat doet hij wel degelijk. Vandaar ook mijn vermoedens dat er ditmaal nog meer achter de serie steekt.
Gebruikersavatar

masterveecee11 mar 2016, 15:45

 3547  Sven
Mij lijkt het gewoon van "ben aan't eten, ik zie binnen iets bewegen, goh, check". 't duurt nog geen seconde 😉
Moest hij het weten, zou hij zeker een seconde kijken
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2016, 15:54

 3483  Uma
Niettegenstaande Bruno de kalmte zelf was, meen ik toch serieus wat stress bij hem vastgesteld te hebben tijdens de eliminaties. Bij de eliminatie van afl. 6 eigenlijk niet en hij leek me ook niet geschrokken, eerder ontlast toen hij geëlimineerd werd (de presentator begon ook meteen over de spanning kort te houden). Ik had toch ook de indruk dat hij innerlijk geïrriteerd was door de verdachtmakingen her en der in eerdere afleveringen.

Zou Bruno dan toch vol spanning gezeten hebben omwille van de gedrevenheid van de medespelers, telkens een emotionele schok bij een vertrek, en minder kunnen relativeren dan hij zelf leek uitschijnen (althans tijdens het spel)?
Onderschat het spel niet: je leeft bijna 3 weken met een paar vreemde mensen samen en dat brengt spanningen met zich mee, zelfs wanneer de kandidaten het goed kunnen vinden met elkaar.
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2016, 18:55

 870
masterveecee schreef:Mij lijkt het gewoon van "ben aan't eten, ik zie binnen iets bewegen, goh, check". 't duurt nog geen seconde 😉
Moest hij het weten, zou hij zeker een seconde kijken
Hij kijkt zelfs tot twee keer toe recht in de camera, terwijl hij met Thibaud aan het converseren is, waarbij je toch zou verwachten dat hij zijn gesprekspartner aankijkt.
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2016, 18:57

 870
ex-molinator schreef: (...) en hij leek me ook niet geschrokken, eerder ontlast toen hij geëlimineerd werd (de presentator begon ook meteen over de spanning kort te houden). Ik had toch ook de indruk dat hij innerlijk geïrriteerd was door de verdachtmakingen her en der in eerdere afleveringen.

Zou Bruno dan toch vol spanning gezeten hebben omwille van de gedrevenheid van de medespelers, telkens een emotionele schok bij een vertrek, en minder kunnen relativeren dan hij zelf leek uitschijnen (althans tijdens het spel)?
Onderschat het spel niet: je leeft bijna 3 weken met een paar vreemde mensen samen en dat brengt spanningen met zich mee, zelfs wanneer de kandidaten het goed kunnen vinden met elkaar.
Ik volg je gedachtegang volledig.