Bruno is niet De Mol
Gebruikersavatar

olwe02 mar 2016, 18:26

 3
In aflevering 4 - 05:31 wandelen Bruno en Issabel het lokale radiostation 'Buenos Aires Radio 1' Binnen. Buiten dat hier een anagram 'Bruno is de (saeraio)', uit gevormd kan je ook BR1 (brUNO) zien. Het lijkt ook op een recentelijk toegevoegde sticker..
Gebruikersavatar

Woestijnmol02 mar 2016, 20:48

Forum veteraan  222
Je kan trouwens met Buenos Aires Radio 1 ook een anagram maken met het woord "saboteador", spaans voor saboteur (Mol). Behalve de T, maar als je de 1 van het logo omkeerd dat heb je min of meer een T
Gebruikersavatar

axelphilips02 mar 2016, 22:23

 5
of BRUNO ES AIRADO = Bruno is vals. Slechts 1 s gebruikt , wat kan volgens logo, maar nog een o en een i over.

Bruno es 1 traidor = Bruno is een verrader zou ook een mooie zijn, maar een T en een R tekort
Gebruikersavatar

geertn44404 mar 2016, 13:41

 236
Heeft iemand deze post al bekeken ? Prima speurwerk van B. Verhaeghe als je het mij vraagt:

http://www.expeditierobinson.net/forum/ ... msg1930739

Naam van het station blijkt fictief te zijn en bevat een verwijzing naar Bruno.
Suspicioussssssss
Gebruikersavatar

masterveecee04 mar 2016, 15:02

 3547  Sven
Lap, dan toch Bruno...
Gebruikersavatar

Sint-joris04 mar 2016, 22:54

 73
axelphilips schreef:Bruno es 1 traidor = Bruno is een verrader zou ook een mooie zijn, maar een T en een R tekort
De radiopresentator heette Leandro.
Op https://twitter.com/leandroradiot vind ik een Leandro Martin (in Brazilië), die werkt bij Radio T.
Gebruikersavatar

Sint-joris05 mar 2016, 00:03

 73
Ter info, de plaats van radiozender Arinfo, waar het fictieve 'Buenos Aires Radio 1' is opgenomen: https://www.google.be/maps/@-34.5998294 ... 56!6m1!1e1

De grijze stenen links van de inkom waren voorzien van het logo.
Als men zich 180° omdraait, ziet men een gebouw dat aan het begin van de opdracht even in beeld kwam.
Gebruikersavatar

Mateo05 mar 2016, 01:37

 870
De straat, waar dit fictieve Radiostation zich bevindt en waar "Leandro" presenteert, heet Avenida Leandro N. Alem, maar dat zal wel puur toeval zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2016, 20:24

 3483  Uma
Ik ben nog maar een paar dagen lid van dit forum (ik ken het eigenlijk pas sedert deze week) en zie nu dat ik niet de enige ben die nattigheid voelde bij die "zeer lokale" radiozender. Na die uitzending kwam ik ook op de BR1 en parkeerde ik mij in de Bruno-tunnel.

Ik hoop dat er een uitleg komt over dat logo, ik heb tevergeefs gezocht naar gelijkaardige "anomaliën" om de namen van de andere medespelers te vormen want als misleiding (en slechts voor 1 kandidaat) vind ik dit De Mol onwaardig. (tot nog toe voor mij het enige minpuntje aan de uitzendingen - maar indien er een verklaring voor is dan kan dat minpuntje omgezet worden is een extra pluspunt voor het programma).
Gebruikersavatar

Woestijnmol10 mar 2016, 21:49

Forum veteraan  222
Ik vond dit echt wel ook een supertip, en zou zou echt wel heeel toevallig zijn mocht dit echt wel toeval zijn.
Radio 1 Buenos Aires, of Radio Buenos Aires klinkt toch veel normaler en logischer dan Buenos Aires radio 1.
Gebruikersavatar

masterveecee11 mar 2016, 09:01

 3547  Sven
Misschien heeft het gewoon met merkenwetgeving en reclame te maken...
Gebruikersavatar

LodeD11 mar 2016, 09:07

 117
plausibel...