Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

davygijbels03 feb 2016, 20:16

 16
Na de intro in het begin van aflevering 1 is er even ruis te zien.
Als je de beelden vertraagt zie je een fractie van een seconde dit beeld 😲

[ external image ]
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt04 feb 2016, 09:30

 90  Uma
Zij is ook de enige die tijdens de selectiegesprekken op de vraag ' Wil je de Mol zijn?' volmondig 'Ja' antwoordt.
Gebruikersavatar

Nonline04 feb 2016, 11:16

Molerator  6547  Uma
Zouden ze dat dan ook zo in de verf zetten 🙂?
Gebruikersavatar

rolhad15 mar 2016, 11:07

 434
Moest Cathy werkelijk de mol zijn, dan toont dit voorbeeld goed aan dat zelfs een veel te obvious hint niet gaat helpen met de zoektocht.

Ik stel me wel vragen bij dat 1frame Cathy gedoe. Als monteur moet je dat sowieso gezien hebben, als ook de regisseur(eventueel producer?) voor zoiets uitgezonden wordt.

Ofwel een veel te goede hint imo waardoor er veel te veel mensen overkijken. Ofwel expres een veel te duidelijke hint erin gestoken om de kijkers op een fout spoor te leiden. Maar in de vorige seizoenen hebben ze toch nog nooit expres zulke foute hints gegeven?
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 11:14

 3483  Uma
Is er iets verdacht te zien aan dat screenshot (buiten het feit dat het in de eerste aflevering was en tijdens de ruis)?

En die ruis komt toch in elke aflevering terug? Is dat al geanalyseerd?
Gebruikersavatar

LodeD16 mar 2016, 15:34

 117
uit dit artikel in humo, van 1 maart: http://www.widm2012.nl/h14.htm

let op de passage die ik aangeduid heb.
Zou dat over die ruis kunnen gaan die we opgepikt hebben? Indien ja, is dat dan een bewijs dat het TOCH Cathy is?

[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2016, 15:36

 3547  Sven
Kan slaan op alles wat hier gezegd wordt, want iedereen ziet overal hints 😃
Gebruikersavatar

LodeD16 mar 2016, 15:59

 117
mja, maar dit is er een waarvan er niet kan gezegd worden dat hij verzonnen is door de fantasie van te ijverige kijkers...
Zoals bijvoorbeeld dat gedoe met "roze", of die letters in dat logo (2 theorieën waar ik bijvoorbeeld absoluut niet in geloof)
Gebruikersavatar

weyns196016 mar 2016, 16:01

 426
LodeD schreef:mja, maar dit is er een waarvan er niet kan gezegd worden dat hij verzonnen is door de fantasie van te ijverige kijkers...
Zoals bijvoorbeeld dat gedoe met "roze", of die letters in dat logo (2 theorieën waar ik bijvoorbeeld absoluut niet in geloof)
Inderdaad, dit beeld zit er echt in en er worden massaal berichten over gedeeld op de social media. Maar wat het beeld betekent, daar hebben we het raden naar: is Cathy de mol, de winnaar, of is Cathy de net-niet-winnaar (verliezer vind ik een onterechte benaming) die in het water valt?
Gebruikersavatar

LaLoupe16 mar 2016, 18:47

 11
Hoe kan dat nu over dat beeld van Cathy gaan? Dat interview moet al gedaan zijn in de week voor 1 maart, of nog vroeger. Deze tip is toch pas later opgedoken?
Gebruikersavatar

Mateo16 mar 2016, 21:31

 870
Juist, LaLoupe.

En verder zullen we na de eerste echte lentedag weten met wie de fantasie te veel op de loop is gegaan en wie er, ondanks of juist dankzij die fantasie, op het goede spoor zat en wie niet. 😂

Het gaat mij niet om pure feiten in dit spel (voor zover al te constateren met zo'n voortreffelijke regie en montage), maar juist om de vele kanten die je ermee uit kunt, de vele onvermoede kronkelwegen die je erdoor kunt bewandelen en de aardige, vaak prachtig onderbouwde, theorieën van anderen, waardoor je zelf ook weer gestimuleerd wordt om je gedachten een andere loop te laten nemen dan tevoren of waardoor je juist gesterkt wordt in je eigen ideeën, die natuurlijk niet per se de juiste hoeven te zijn.
Gebruikersavatar

LodeD17 mar 2016, 08:51

 117
LaLoupe schreef:Dat interview moet al gedaan zijn in de week voor 1 maart, of nog vroeger.
week voor 1 maart, akkoord, maar de eerste aflevering is vroeger uitgezonden. Als je heel het artikel bekijkt zal je kunnen afleiden dat er al enkele afleveringen geweest waren op het moment van het interview