Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

geertn44429 feb 2016, 15:18

 236
Ik vind het raar dat iedereen nu op Bruno zit precies. Vind niemand dan Cathy keiverdacht in afl. 4 ?
Een paar opmerkingen:

- Cathy zorgt er eigenlijk voor dat Thibaud bij de was zit in deze aflevering, suggestie komt van haar. Als ze de mol is ,dan weet ze misschien dat Thibaut op haar stemt, en is dit een poging om Thibaut van haar weg te halen.
- En blijkbaar weet ze daarna ook dat het om de was gaat (of was dat een gelukkige gok ?)
- In de taxi is het Hanne die als eerste planetarium suggereert:
Reactie Cathy: "is dat dan een toeristische attractie ? Wie gaat daar nu naar toe ?"
Gevolg: 10 minuten extra vertraging.

- "Evita Perron" suggestie en Cementario gedoe
- "Gaan we nu echt lopen ?" Cathy heeft niet veel zin om te lopen, Hanne wel.
- Cathy die volledig meegaat met "December" van Hanne en dit nog zit te verdedigen ten opzichte van Gilles.
Moeten wij nu echt geloven dat Cathy "Return to Sender" niet kent ?
- Cathy zit bij de paardenaankomst langs de buitenkant, lijkt me ook de best plaats om me te verstoppen
Gebruikersavatar

Sint-joris29 feb 2016, 16:25

 73
geertn444 schreef:- Cathy zorgt er eigenlijk voor dat Thibaud bij de was zit in deze aflevering, suggestie komt van haar. Als ze de mol is ,dan weet ze misschien dat Thibaut op haar stemt, en is dit een poging om Thibaud van haar weg te halen.
Zoals reeds onder een topic in de rubriek over Thibaud gezegd: ik hou er rekening mee dat Thibauds 'ongelukkig afleidingsmanoeuvre' een bewuste worp was om Cathy als Mol geen kans te sabotage te gunnen.

Opmerkelijk hierbij is ook de verklaring van Issabel in aflevering 3 tijdens het stemmen: 'Ik was aanvankelijk enkel gefocust op Bruno en Cathy. En nu komt Gilles erbij en verdwijnt Cathy een beetje.'
Geen idee of dat in aflevering 4 nog zo is, maar dan moet ze wel naar huis.
Gebruikersavatar

perro29 feb 2016, 16:41

 39  Bert
geertn444 schreef: - "Evita Perron" suggestie en Cementario gedoe
Ja, idd. Dat gezeur over Evita Perron. Dat was ook een tip die op alles en niks sloeg. Hoeveel monumenten, beeldhouwwerken, gebouwen,... zouden er niet zijn in Buenos Aires, die een verwijzing hebben naar Evita Perron? En daar maar op blijven doorbomen.

Tijdens de discussie over wie de vrijstelling zou hebben, vond ik het ook zo raar dat ze geen argumenten zocht tegen Hanne. Ik bedoel, Hanne legt alle verdenking bij Cathy, maar in plaats van de bal terug te kaatsen, leidt ze af naar Stijn. De tactiek van Hanne om direct te komen met zo'n sterke beschuldiging; dat lijkt me iets dat Cathy zou doorzien. En toch beschuldigt ze Hanne totaal niet. En als Cathy zelf de mol is, dan weet ze ook dat de anderen zouden schrikken van Hanne, en dat Hanne zich op die manier erg verdacht gaat maken. Al heeft Hanne dan een vrijstelling binnen, dan is er een sterkere kandidaat uit het spel.

Ik weet het niet hoor, misschien is Cathy bij het begin té verdacht gemaakt, zodat iedereen nu denkt dat zij het zeker niet zal zijn...
Sint-joris schreef:Opmerkelijk hierbij is ook de verklaring van Issabel in aflevering 3 tijdens het stemmen: 'Ik was aanvankelijk enkel gefocust op Bruno en Cathy. En nu komt Gilles erbij en verdwijnt Cathy een beetje.'
Geen idee of dat in aflevering 4 nog zo is, maar dan moet ze wel naar huis.
Issa zei ook dat ze gestemd had op iemand die ze daarvoor totaal niet verdacht had. Dus misschien heeft ze op Hanne gestemd na de discussie over de vrijstelling.
Gebruikersavatar

geertn44429 feb 2016, 22:43

 236
Ik heb me ook al eens afgevraagd: als ik de mol niet zou zijn, en ik zou de vrijstelling moeten verdedigen, wie van de groep zou ik dan aanvallen ?
De persoon die ik (of de groep) verdenkt als mol te zijn toch ? Dus hieruit zou ik afleiden dat Hanne Cathy verdenkt.
Gebruikersavatar

LodeD01 mar 2016, 00:23

 117
geertn444 schreef:Ik heb me ook al eens afgevraagd: als ik de mol niet zou zijn, en ik zou de vrijstelling moeten verdedigen, wie van de groep zou ik dan aanvallen ?
De persoon die ik (of de groep) verdenkt als mol te zijn toch ? Dus hieruit zou ik afleiden dat Hanne Cathy verdenkt.
of de persoon waarmee er het gemakkelijkst ambras gemaakt wordt.... als je je tegen Cathy keert, weet je dat Issabel op de kar springt... en zo geschiede....
dus in dat opzicht, slim gezien van Hanne... 🙂
Gebruikersavatar

Sint-joris07 mar 2016, 14:38

 73
geertn444 schreef:- "Evita Perron" suggestie en Cementario gedoe
Een beetje vreemd dat ze daar naartoe wil, omdat ze daar al geweest is. Zou dat werkelijk het enige geweest zijn waar ze toen in Buenos Aires naartoe is geweest?
Of zou ze per sé naar daar willen, omdat iedereen daar onder de grond zit?