Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2016, 20:56

 426
Bij het herbekijken van de lama-proef: Cathy wil voor de witte lama gaan van 2000EUR maar er liepen daar ook bruine -en dus veilige- lama's rond die 500EUR waard waren. Waarom die er niet laten uitpikken en voluit voor alle bruine lama's laten gaan?
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz10 mar 2016, 01:13

 30
Tja, Cathy is gewoon de mol 🙂 net aflevering 4 nog eens bekeken en het is gewoon duidelijk. Drie patronen die terug komen in alle eerste afleveringen (waar iedereen nog bezig was om geld te verzamelen in plaats van verdacht te willen overkomen)

I) iedereen is bij gewonnen geld altijd oprecht gelukkig (lichaamstaal, vooral Stijn, Bruno, Thibault, Gilles, ..) behalve Cathy. Die staat er echt gewoon altijd bij met lichaamstaal: 'ik heb het niet kunnen verhelpen.
II) Ze zaait altijd twijfel of is traag als de groep op het juiste spoor zit en is assertief, slim & snel als de groep op het foute spoor zit.
III) ze beschuldigt heel vaak andere kandidaten van sabotage of wijst de groep heel snel op 'verdacht' gedrag van anderen. Als je het van de eerste vier afleveringen optelt is het lachwekkend.
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz10 mar 2016, 01:30

 30
Ook bij de 'drink' in aflevering 4 vallen twee zaken op:
I) van iedereen is er een fragment uit het persoonlijk interview, waarbij ze aangeven hoe tof de sfeer nu is en dat ze het jammer zouden vinden nu te moeten vertrekken... behalve van Cathy 🙂 -> allicht is er geen quote genomen omdat ze de briefing voor de mol aan het doen waren en spel aan het bespreken.
II) verder staat ook een kandidaat met een roos/oranje truitje naast 'de mol was hier' in het dagboek. Cathy draagt een roos topje.
Gebruikersavatar

Social10 mar 2016, 14:05

 353  Uma
Ik heb de theorie van haar zalmroze truitje aangehaald op Facebook na die aflevering. Iedereen keek naar oorbellen maar ik zag links onderaan de zalmroze flits van Cathy haar T shirt en ook het feit dat zij water dronk en de rest alcohol.
Gebruikersavatar

Woestijnmol10 mar 2016, 16:19

Forum veteraan  222
Social schreef:Ik heb de theorie van haar zalmroze truitje aangehaald op Facebook na die aflevering. Iedereen keek naar oorbellen maar ik zag links onderaan de zalmroze flits van Cathy haar T shirt en ook het feit dat zij water dronk en de rest alcohol.
Maar zou het niet veel te opvallend zijn t.o.v. de andere kandidaten dat 1 persoon water dronk en de rest alcohol ? Stel dat jij een kandidaat bent en iedereen drink alcohol behalve 1, dan denk je natuurlijk dat die persoon de mol zou zijn. Ik denk niet dat de mol zo'n risico zou nemen.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 17:05

 96
Social schreef:Ik heb de theorie van haar zalmroze truitje aangehaald op Facebook na die aflevering. Iedereen keek naar oorbellen maar ik zag links onderaan de zalmroze flits van Cathy haar T shirt en ook het feit dat zij water dronk en de rest alcohol.
Dat klopt, alleen zijn zowel de oorbellen als het truitje erg zichtbaar. Nu weten we dus nog niet echt iets... Ik vermoed wel dat onze Mol een vrouw is.
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz10 mar 2016, 20:01

 30
Het is blijkbaar toch Cathy niet.. allicht is het dan toch Hanne. Stijn & Gilles zijn het niet volgens mij
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz10 mar 2016, 23:15

 30
Na het forum over Hanne te lezen, moet ik toegeven dat ze toch wat verder staan qua verdacht gedrag. Het lijkt me dan ook logisch dat Cathy er uit gaat in de volgende ronde (Stijn heeft het meeste de kans gehad om Hanne als mol aan het werk te zien (voetbal, metro,..) en Gilles verdenkt ook Hanne.
Gebruikersavatar

Social10 mar 2016, 23:27

 353  Uma
Peterzzzzzz schreef:Het is blijkbaar toch Cathy niet.. allicht is het dan toch Hanne. Stijn & Gilles zijn het niet volgens mij
Waaruit blijkt het dat het Cathy niet is?
Gebruikersavatar

Yvo20 mar 2016, 21:56

 1111  Uma
Peterzzzzzz schreef:Het is blijkbaar toch Cathy niet.. allicht is het dan toch Hanne. Stijn & Gilles zijn het niet volgens mij
Nu heb je zoveel redenen opgesomd dat het Cathy is en die steek houden en dan beslis je ineens dat ze het niet is.
Je bent me wel een vreemde kerel 🙂.
Social schreef:Waaruit blijkt het dat het Cathy niet is?
Ja, dat begrijp ik ook niet.
Gebruikersavatar

Yvo20 mar 2016, 23:05

 1111  Uma
Ik zal eerlijk zijn, na aflevering 3 was Bruno mijn hoofdverdachte tot hij eruit lag.
Na aflevering 6 was Gilles mijn hoofdverdachte.
Stijn heb ik nooit verdacht en ik kan niet geloven dat Hanne de mol kan zijn, zij is de laatste persoon die ik verdenk, ik vind het zo onwaarschijnlijk.
Ik heb dus een tijdje Gilles verdacht, maar ik ben van gedacht veranderd (behoorlijk laat).

Dit heeft mij overtuigd:
- http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=1872
- http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=31&t=1711

Bij de sectie 'Gilles' en 'Hanne' van dit forum regent het volop aanwijzingen en beschuldigingen, maar hier is het stil.