Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

stijn.beelprez07 mar 2016, 23:05

 33
Juist voor de kandidaten weten wie er afvalt zitten ze allen nog samen te keuvelen. Er wordt gevraagd of er een traantje zal gelaten worden als er iemand het spel moet verlaten. Cathy zegt: "Als ik eruit lig zit ik jij (Hanne) met drie kerels" Waarop Hanne onmiddellijk antwoord: "Moa da ha nie gebeur'n wi" (Of met ondertitels: "Dat zal nooit gebeuren").
Dat deed me een beetje denken aan Mol2. Toen Hugo tegen Marianne zei: "We gaan dat doen lukken hé?" Waarop Marianne antwoordde: "Tis te zien wat jij onder lukken verstaat..."

Tijdens de vragenronde met de mol achter spiegelglas viel het me ook op dat iedereen zich eerst tot Cathy richtte. Omdat alle kandidaten Cathy verdenken?
Gebruikersavatar

Social07 mar 2016, 23:38

 353  Uma
Cathy is ook wel degelijk de mol 😃
Gebruikersavatar

frank.troch08 mar 2016, 00:00

 253  Yens
Volgens mij was het omgekeerd, en zei Hanne "dat gaat niet gebeuren" toen Cathy zei "als jij (Hanne) eruit ligt zit ik hier met 3 mannen". Dus Hanne grapte daar dat zij er niet zal uitliggen (om te doen uitschijnen dat ze de mol is, maar dan ludiek bedoeld).
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2016, 10:06

 3547  Sven
frank.troch schreef:Volgens mij was het omgekeerd, en zei Hanne "dat gaat niet gebeuren" toen Cathy zei "als jij (Hanne) eruit ligt zit ik hier met 3 mannen". Dus Hanne grapte daar dat zij er niet zal uitliggen (om te doen uitschijnen dat ze de mol is, maar dan ludiek bedoeld).
klopt, was op die manier
Gebruikersavatar

Hanneisdemol14 mar 2016, 23:46

 96
Eén van de twee verdenkt duidelijk de ander.
Dat werd opnieuw duidelijk met die Molboekjes.
De Mol mag er immers in lezen.
Dat kan geen kwaad, zolang je er niks uithaalt... Zoals Hanne :twisted:
Gebruikersavatar

Aline_8917 mar 2016, 11:48

 3
Dat betwijfel ik inmiddels hoor,
waarom zou Hanne pagina's uit het molboekje van Issa verstoppen voor Cathy als ze denkt dat Cathy de mol is?
Gebruikersavatar

LodeD17 mar 2016, 14:16

 117
Aline_89 schreef:Dat betwijfel ik inmiddels hoor,
waarom zou Hanne pagina's uit het molboekje van Issa verstoppen voor Cathy als ze denkt dat Cathy de mol is?
inderdaad, DUS, Hanne verdenkt Gilles. En Stijn verdacht Cathy. Exit Stijn, Gilles is de mol.
Gebruikersavatar

Social18 mar 2016, 17:30

 353  Uma
LodeD schreef:inderdaad, DUS, Hanne verdenkt Gilles. En Stijn verdacht Cathy. Exit Stijn, Gilles is de mol.
Tenzij ze op dezelfde mol zaten maar de één sneller was of betere antwoorden gaf.
Gebruikersavatar

Zatte Ru21 mar 2016, 10:06

 28
LodeD schreef:inderdaad, DUS, Hanne verdenkt Gilles. En Stijn verdacht Cathy. Exit Stijn, Gilles is de mol.
Zo denk ik het dus ook.
Hanne zegt ook:"Stijn zit op verkeerde mol maar ik kan dat niet zeggen want dat snij ik in mijn eigen been"
(lees: dan maak ik minder kans om te winnen)
Gebruikersavatar

mollig1821 mar 2016, 11:49

 229  Bert
ik ga er puur door wat Hanne en gilles en Cathy de laatste 3-4 afleveringen zeggen en zich soms gedragen toch voor dat Hanne de mol is en Cathy en gilles het beide weten én Hanne ook door heeft dat ze het weten. Je kan daar heel veel mee verklaren in ieder geval

ik denk dat velen vergeten hoe Cathy en Gilles door de kandidaten werden verdacht de eerste afleveringen en er dan ook vrij snel uit lagen
Gebruikersavatar

weyns196023 mar 2016, 07:17

 426
Aline_89 schreef:Dat betwijfel ik inmiddels hoor,
waarom zou Hanne pagina's uit het molboekje van Issa verstoppen voor Cathy als ze denkt dat Cathy de mol is?
Ik betwijfel of dat een molboekje was waar Hanne een blad uit verstopte; die molboekjes hadden toch allemaal een harde kaft en een uniforme kleur? Het boekje dat Hanne vasthad, leek eerder op een schrift. Het was zeker niet Issabel's boekje, dat was wit.

Ik hoop dat dit beeld volgende maandag verder wordt toegelicht.