Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

bbbrrrt10 mar 2016, 23:06

 24  Uma
Ik keek nog eens terug naar de eerste aflevering.
De mol moet zich dan nog wat roderen in zijn rol en toen viel me dit fragment op in een filmpje bij de extra's ( groepsfoto)

Cathy vertelt dat ze huismoeder is.
Bruno vraagt: " en de papa past nu op de kindjes?"
Cathy: " Neen, mijn mama is daar voor een maand" en dan vult ze snel aan "een maand, ... of voor hoelang het duurt".

Een onschuldige passage?
Of was het al een uitgemaakte zaak dat ze een maand zou blijven en flapt ze er dat onbewust uit. En beseft ze plots dat ze dat niet mag zeggen?

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

Social10 mar 2016, 23:33

 353  Uma
De kandidaten zijn daar toch sowieso geen maand? Lijkt mij dus een algemene uitspraak om niet te veel achter te zoeken.
Gebruikersavatar

weyns196011 mar 2016, 12:32

 426
Social schreef:De kandidaten zijn daar toch sowieso geen maand? Lijkt mij dus een algemene uitspraak om niet te veel achter te zoeken.
Ze moeten ook voorzien dat ze lang in het spel blijven, ze plannen niet om na enkele dagen al af te vallen en terug thuis te zijn.
Maar ALS het een verspreking is, dan kan Cathy liegen zonder op te vallen, zo natuurlijk, wanneer ze die uitspraak doet!
Gebruikersavatar

Hanneisdemol11 mar 2016, 13:28

 96
bbbrrrt schreef:Ik keek nog eens terug naar de eerste aflevering.
De mol moet zich dan nog wat roderen in zijn rol en toen viel me dit fragment op in een filmpje bij de extra's ( groepsfoto)

Cathy vertelt dat ze huismoeder is.
Bruno vraagt: " en de papa past nu op de kindjes?"
Cathy: " Neen, mijn mama is daar voor een maand" en dan vult ze snel aan "een maand, ... of voor hoelang het duurt".

Een onschuldige passage?
Of was het al een uitgemaakte zaak dat ze een maand zou blijven en flapt ze er dat onbewust uit. En beseft ze plots dat ze dat niet mag zeggen?

Wat denken jullie?
De kandidaten keren niet meteen terug van zodra ze uitgeschakeld zijn. Anders zou de buitenwereld de volgorde al kunnen achterhalen. Gilles de presentator zei dit in een interview in De Morgen.
Gebruikersavatar

LodeD13 mar 2016, 23:01

 117
heb je ergens een link naar een digitale versie van dat artikel uit de morgen?
Dat interesseert me wel namelijk.