Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

Social13 mar 2016, 06:34

 353  Uma
Het is een beetje stil in dit gedeelte van het forum. Ik zit nu al sinds aflevering 2 in de Cathy tunnel, maar het begint nu toch wat lastiger te worden... met al die hints en tips die naar Hanne wijzen! Ze willen ons iets wijsmaken daar bij de productie, of toch niet?

Misschien moeten we toch nog eens alle verdachte zaken van Cathy op een rijtje zetten.

De twijfel is er, maar toch wil ik er nog steeds in geloven, Cathy is de mol :-D, who's with me?
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mar 2016, 16:09

 3483  Uma
Ikke nie 🤨🔒
Als zelfuitgeroepen deskundige in het interpreteren van lichaamstaal lijkt Cathy me veel minder komedie te spelen dan de anderen. (maar ik zat er blijkbaar al naast met Bruno dus als Cathy de mol zou blijken te zijn : dan zeg ik : verdomd knap gedaan).
Gebruikersavatar

bbbrrrt13 mar 2016, 16:17

 24  Uma
Mmm, ik heb Cathy toch nog niet helemaal opgegeven.
Ik heb ook sterke argumenten voor Hanne, maar ook voor andere kandidaten.

Je mag niet vergeten dat we ongetwijfeld zwaar gemanipuleerd worden in de montage. Men laat ons zien wat men wil laten zien.
Door bepaalde info weg te laten kan plots iemand verdachter lijken.

Bruno was ook topfavoriet als mol, bewust verdachter gemaakt door de montage. En dan valt hij af. Misschien wacht Hanne maandag hetzelfde lot?

Mijn allereerste buikgevoel was Cathy en omdat ik weet dat ik gaandeweg gemanipuleerd wordt, ben ik niet geneigd om mijn buikgevoel te laten vallen.

Uiteindelijk kunnen we voor elke kandidaat een lijstje maken met mogelijks gemol, maar zeker ook voor Cathy.

Herinner u:

ze is er meestal bij als er geen geld verdiend werd.
aanzetten om toch de witte lama te vangen
het terugfietsen
De begraafplaats van Evita Perron, meegaan in return december, blijven zoeken naar een 'egelisas' en veel tijd verliezen
schilderen terwijl ze dat niet kan (uiteindelijk is het Hanne die de vogeltjes en de boompjes erbij schildert)
Tijd verliezen in de boot. Bruno ziet de duivenman, zij ziet die niet ondanks de verrerkijker, ze begint over nummers aan de poot terwijl ze net bezig zijn met de vleugels van de duif checken... en de oplossing was juist te vinden door middel van de vleugel.
Praten met de mol: zij lijkt als enige echt te reageren op wat er gezegd wordt.
Haar aanpak bij de krantenproef.

plus niet te vergeten haar verstopte foto in een frame van de begingeneriek.

Toch allemaal verdachte dingen.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 mar 2016, 16:32

 3483  Uma
bbbrrrt schreef:...
Toch allemaal verdachte dingen.
Klopt allemaal maar ik heb ook zo'n lijstje voor de andere kandidaten.
Mijn buikgevoel zegt Gilles (en a priori is hij de meest emotionele van de bende en zullen zijn overdreven? reacties het minst argwaan wekken).
Maar zowel Hanne (absoluut niet het onschuldige meisje an de paardenrace), of Stijn (weinig inbreng soms en veel aanwezig wanneer geld verloren gaat) zouden geslaagde mollen zijn.
En over Bruno: ik wil wel eens een aanvaardbare uitleg horen over de duidelijke (maar toch niet opvallende) verwijzing naar BR1.

Cathy was in het begin één van de 5 waarop ik zou spreiden, maar in aflevering 6 (op een bepaald moment moet je kandidaten laten vallen (gokken heet dat 😉 ) heb ik Cathy laten vallen.
Gebruikersavatar

Peterzzzzzz16 mar 2016, 23:21

 30
Ik ben uiteindelijk weg van Cathy gegaan voor de volgende redenen:

I) ze wordt vaak verdacht gemaakt door de programma makers in de eerste twee afleveringen. Ik denk niet dat ze heel Vlaanderen naar de echte mol zouden sturen.
II) ze vroeg echt aan om op dezelfde plaats bij het ontbijt te zitten. Dat doe je enkel als je wil winnen en alle vragen wil goed hebben. (dit was namelijk een vraag bij aflevering 2). Ik zie weinig nut om dit om dit te eisen van de groep als 'mol'
III) ze staan op het Hanne forum mijlenver voor qua verdacht gedrag
Gebruikersavatar

Yvo21 mar 2016, 11:33

 1111  Uma
Om eerlijk te zijn dacht ik sinds aflevering 3 dat het Bruno was en sinds aflevering 6 dat het Gilles was.
Maar ik ben van gedacht veranderd.

Ik ben gisteren naar het Cathy kamp gekomen.

Dit heeft mij overtuigd:
- http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=29&t=1872
- http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=31&t=1711

Terwijl het de sectie 'Gilles' en 'Hanne' regent van de aanwijzingen en beschuldigingen, is het hier stil.