Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

Social15 mar 2016, 05:42

 353  Uma
Hoeveel keer zou Cathy deze woorden al uitgesproken hebben? Men zou er bijna een hint achter gaan zoeken!
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 08:37

 3483  Uma
Geldt dat niet voor iedereen?
Ze hebben allemaal stopwoordjes en geijkte uitdrukkingen. En de manier waarop Cathy in haar stoel zakt van opluchting lijkt me ook een normale reactie. Ik ben er vrij zeker van dat op dergelijke momenten bijna iedereen op standaard reacties terugvalt.
Maar: ik heb in deze aflevering heel weinig F*cks gehoord - is er geknipt? of had Gilles zichzelf goed onder controle?
Gebruikersavatar

Mats15 mar 2016, 11:10

 1
Cathy is de mol:
- ze probeert steeds de anderen te overtuigen om een risico te nemen
(vb. de proef met de lama's waar ze de anderen poogt te overtuigen enkel voor de witte lama's te gaan waar de hoofdprijs weliswaar zat maar ook de bankroetlama's)
(vb. gisteren met de vogels waar ze eerst wat discuteert met Stijn om alsnog haar zin door te drijven. Resultaat: van 700 euro naar 0 euro en ze kunnen herbeginnen)
- de proef met de muziekhints in Buenos Aires waar ze meermaals liet uitschijnen dat het niet haar eerste keer was in de Argentijnse hoofdstad. Toch probeert ze haar medekandidaten en dus de taxichauffeur te overtuigen naar dat kerkhof te rijden, en dat tot twee keer toe. Nochtans moet ze bij dat eerdere bezoek zeker ook dat hoofd van Evita Peron gezien hebben op het gebouw (de derde locatie waar ze moesten zijn).
- bij de aflevering waar Isabel het spel moest verlaten droeg Cathy een t-shirt waarbij de eerste woorden waren: 'Always stay in...' Als ze neerzat op haar stoel kon je enkel die woorden lezen als kijker. De Mol blijft natuurlijk constant in het programma, ongeacht welke eliminatie.
Gebruikersavatar

deneddy16 mar 2016, 22:45

 22
Even niet te ver gaan zoeken.
Meermaals komt Cathy apart of later bij de groep.
Op de berg gaat ze apart fietsen.
In het metrostation komt zij alleen terug.
Was of is dit om als mol onopvallend extra info te krijgen?
Verder zat Cathy als enige overblijver rechts vooraan in de wagen.
Met de letters van de nummerplaten is enkel "Cathy is de mol" te maken.
En ........ op dit forum nog zoveel meer om Cathy te verdenken als mol.
Althans mijn buikgevoel 😉