Cathy is de winnares
Gebruikersavatar

Ongeduldje21 mar 2016, 11:26

 2
Toen Bruno en Thibault wijn moesten proeven en de goedkope wijn, in mijn ogen, "de mol onder de wijnen", moesten proberen eruit te halen werd er ingezoomd op het wijnetiket. De goedkope wijn komt van finca quara en als je nr die site gaat en het postnummer leest staat er C1010AAH, toevallig de initialen van CAthy van der HA... Vergezocht? Ik verdenk nog steeds Hanne maar dr die drie ex-mollen hun reactie ben ik in de war!
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2016, 16:09

 3483  Uma
Ongeduldje schreef:Toen Bruno en Thibault wijn moesten proeven en de goedkope wijn, in mijn ogen, "de mol onder de wijnen", moesten proberen eruit te halen werd er ingezoomd op het wijnetiket. De goedkope wijn komt van finca quara en als je nr die site gaat en het postnummer leest staat er C1010AAH, toevallig de initialen van CAthy van der HA... Vergezocht? Ik verdenk nog steeds Hanne maar dr die drie ex-mollen hun reactie ben ik in de war!
Dit vind ik echt vergezocht. De makers zouden dan een wijn moeten uitkiezen die die initialen bevat, of een mol die bij het plaatje past (nog moeilijker).Ik sluit niets uit maar dit lijkt me zoeken tot je iets vindt dat in de theorie past.