Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 16:33

 3483  Uma
Voor zover ik mij herinner was die uitspraak "de hint is er" volledig logisch en onverdacht in de context van het gesprek en heb ik er verder geen aandacht aan geschonken (nog steeds niet eigenlijk).
Gebruikersavatar

weyns196016 mar 2016, 16:53

 426
ex-molinator schreef:Voor zover ik mij herinner was die uitspraak "de hint is er" volledig logisch en onverdacht in de context van het gesprek en heb ik er verder geen aandacht aan geschonken (nog steeds niet eigenlijk).

Ik vind dat Gilles precies zit af te wachten tot het goede moment er is dat hij "heel onopvallend" die hint kan laten vallen... Kan uiteraard mijn tunnelvisie zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 17:04

 3483  Uma
weyns1960 schreef:Ik vind dat Gilles precies zit af te wachten tot het goede moment er is dat hij "heel onopvallend" die hint kan laten vallen... Kan uiteraard mijn tunnelvisie zijn.
Dat sluit ik niet uit. Misschien heeft Gilles zelfs heel subtiel de conversatie in die richting gestuurd (buiten beeld) (is wel gevaarlijk want geforceerde wendingen in conversaties vallen snel op).
Gebruikersavatar

Sint-joris21 mar 2016, 23:36

 73
Sint-joris schreef:Ook opmerkelijk: op het ogenblik dat Gilles zijn armen opheft en daardoor duidelijk zijn ET-shirt toont, wordt er gezegd 'De hint is er'.
Iemand die bovenstaand filmpje in betere kwaliteit heeft? Op deze beelden lijkt het alsof Gilles gewoon aan het lachen is. Ik zie zijn mond niet bewegen om de woorden te vormen.

Als de ET-shirt en Eye of the Tiger effectief naar El Topo moeten verwijzen, lijkt het me vrij waarschijnlijk dat Gilles de Mol is.
Alle andere spelers weten immers niet op voorhand waar het spel zich gaat afspelen; laat staan dat men er Spaans spreekt. (tenzij er natuurlijk specifiek naar hun kennis van het Spaans werd gevraagd bij het solliciteren)
YES! 😃
Gebruikersavatar

Yvo30 mar 2016, 17:11

 1111  Uma
weyns1960 schreef:Nu je het zegt: ik vind de manier waarop Gilles precies op het goede moment wacht om zijn armen omhoog te doen zodat zijn T-shirt zichtbaar is wanneer hij zegt "de eerste hint is er", dit zie ik als een echte hint.
Ik dacht dat Bruno zei 'de hint is er'. Volgens mij was het duidelijk Gilles z'n stem niet.
Sint-joris schreef:Ook opmerkelijk: op het ogenblik dat Gilles zijn armen opheft en daardoor duidelijk zijn ET-shirt toont, wordt er gezegd 'De hint is er'.
Ja, maar het werd volgens mij niet gezegd door Gilles. Dus als iemand anders het zei, dan maakt het niet uit.
Gebruikersavatar

masterveecee30 mar 2016, 17:32

 3547  Sven
we zullen het nooit weten 😉
Gebruikersavatar

LodeD31 mar 2016, 14:58

 117
zoals zoveel van onze theorieën waarschijnlijk...
ik was er rotsvast van overtuigd dat het Bruno was omwille van dat radiostation, zal ook wel zoiets zijn... 🙂