Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt07 mar 2016, 23:52

 90  Uma
Aan heel wat kledingstukken kunnen er dit seizoen wat molgerelateerde hints worden geknoopt.
Ook aan de 'I Refuse' van Gilles. Weigerde hij te reageren op de vragen die de kandidaten hem achter het spiegelglas stelden?
Gebruikersavatar

masterveecee08 mar 2016, 10:05

 3547  Sven
Ik dacht dat hij die shirt al eens gedragen had...
Gebruikersavatar

yasmine.mouhamou10 mar 2016, 12:21

 8
I refuse to + een afbeelding van een zwemband: wie zat er NIET in het bootje op het meer en moest dus geen zwemvest aandoen?

Trouwens ook een kijken naar het T-shirt dat hij bij de loopproef aanheeft...
Gebruikersavatar

geertn44410 mar 2016, 12:37

 236
Ik geloof dat het volledige t-shirt is:
"I refuse to swim" of zoiets
Gebruikersavatar

yasmine.mouhamou10 mar 2016, 12:47

 8
Er staat idd nog iets onder dat eindigt om "-im"... Maar het idee blijft hetzelfde...
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen10 mar 2016, 17:42

 31
Heeft er iemand een lijstje van de opschriften vd kledingsstukken van elke kandidaat? Kan misschien een woord of zin vormen?

Bedenk me net ook dat het voor zo'n tips makkelijker is als de naam vd Mol niet te lang is (denk ook Marc, Hugo, Magda):
* Gilles = 6 letters
* Hanne = 5 letters
* Cathy = 5 letters
* Stijn = 5 letters

Dju, allemaal kort :-D.
Gebruikersavatar

Gian-Luca9813 mar 2016, 15:30

 49
Ja,

Cathy droeg een T-shirt met de opschrift 'Always Stay (...)'
Hanne droeg in de volgende aflevering een shirt met de opschrift 'In Vorm' (op het moment dat De Coster zegt 'is de mol IN VORM (...).
En nu Gilles met I Refuse To Swim (of zoiets). Ik denk dat de producenten ons gewoon meerdere mollen laten zien. Maar toch vond ik Cathy best verdacht met haar t-shirt.
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen13 mar 2016, 20:32

 31
Gilles heeft toch nog al opschriften gehad, niet? Iets van E.T., dacht ik. En hebben Cathy en Hanne nog andere opschriften gehad? En Stijn?
Gebruikersavatar

Woestijnmol13 mar 2016, 20:39

Forum veteraan  222
Ik denk dat we niet teveel achter de vestimentaire keuzes van de kandidaten moeten zoeken.
Vorige keer heeft Marc inderdaad een hint gegeven door de petten die hij droeg, maar ik neem aan dat ze dat geen 2 keer zullen doen, en dat de kandidaten op voorhand wat "verdachte" kleren kopen om zich verdacht te maken en om ons wat te laten speculeren.
Gebruikersavatar

yasmine.mouhamou13 mar 2016, 21:47

 8
Ik vind dat er toch nog een verschil is tussen "verdachte" kledij (bv. De trui van Cathy) en kledij die wijst op voorkennis.
Gebruikersavatar

Woutiesky14 mar 2016, 22:01

 3
Iedereen draagt soms wel eens verdachte kledij maar deze van gilles vind ik wel het meest verdachte omdat hij vaak de onderkant van zijn tshirt afdekte en zo stond er alleen maar 'i refuse'
Gebruikersavatar

yasmine.mouhamou15 mar 2016, 21:40

 8
Weet iemand nog of het Gilles was die een T-shirt met een struisvogel aanhad? En wanneer?