Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2016, 22:57

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:1 scene heb ik 8 keer bekeken: de zoutvlakte.
Dit stukje vind ik heel verdacht:
Vanaf 9min36

Gilles: Hey, die plakband is exact twee keer dat touw.
Marc: Dat was wel te verwachten.

M.a.w.: Marc wist dit NIET.

Gilles: Als we die plakband leggen, moeten we minder leggen.
"": Is dat exact twee keer?
Gilles: Jaja, Marc is getuige.
Marc: Ja, da's juist.

Wist het opeens wel? Nee, hij is onbewust gemanipuleerd. Gilles lacht richting de camera, niet naar de anderen verderop. Zou hier niet de sabotage zitten???
Ik hoop echt dat hij dit nooit leest, maaruh... Marc leek me nu echt wel de gemakkelijkste kandidaat om even om de tuin te leiden.
Ja, dit vond ik ook wel heel gemakkelijk geregeld maar aangezien het de eerste aflevering was, is dit niet echt blijven hangen en ben ik dit uit het oog verloren. Morgen even opnieuw bekijken.

BTW, knap van je dat je niettegenstaande je forumnaam, ook aanwijzingen die in de richting van een andere mol dan Hanne wijzen, ook kritisch benadert (en ik zie net dat je nu Gilles als Mol aanwijst : was dat al of ben je pas onlangs veranderd van mol?.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol19 mar 2016, 23:11

 96
ex-molinator schreef:Ja, dit vond ik ook wel heel gemakkelijk geregeld maar aangezien het de eerste aflevering was, is dit niet echt blijven hangen en ben ik dit uit het oog verloren. Morgen even opnieuw bekijken.

BTW, knap van je dat je niettegenstaande je forumnaam, ook aanwijzingen die in de richting van een andere mol dan Hanne wijzen, ook kritisch benadert (en ik zie net dat je nu Gilles als Mol aanwijst : was dat al of ben je pas onlangs veranderd van mol?.
Ik zal heel eerlijk zijn op twee vlakken:

- Ik heb een beetje spijt van mijn naam. Het komt gewoon arrogant over, alsof het allemaal zo klaar als een klontje is en het vreemd is dat iedereen twijfelt, maar dat realiseerde ik me pas later. En als het Gilles is, ga ik die naam helemaal vervloeken 🙂

- Ik had Gilles vanaf aflevering 1 als Mol, maar toen ik deze account aanmaakte zat ik op Hanne. Op het punteninzetspel staan de meeste punten bijgevolg op zijn naam, door het verdubbelen nu al 7 keer zoveel dan op Hanne. Al die hints op het forum zijn supergoed gevonden, en daarom ben ik me meer op het gedrag gaan focussen. Hanne verwijst zo vaak naar de Mol, dat ze wel heel erg koelbloedig moet zijn om dat te kunnen zonder een krimp te geven, mocht ze daadwerkelijk de Mol zijn.
Ik ben nu echt wel benieuwd naar de ontknoping.
In BE is het veel moeilijker dan in NL, bijna een strijd in plaats van een spelletje haha 😛 Examens of niet, maandag is de tv vanaf 20u35 de mijne hoor. Reservé.
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2016, 00:53

 426
commisaris Witse schreef:En later publiceerden ze ook nog 25 redenen waarom Hanne de Mol zou zijn 😃

http://newsmonkey.be/article/64772?dossier=64761
En veel van wat ze daar schrijven heb ik hier of op de FB groep gezien, ere wie ere toekomt? Staat trouwens flink wat flauwekul tussen en is verre van volledig.
Gebruikersavatar

Holmes20 mar 2016, 11:54

 395
Hanneisdemol schreef:Gilles: Hey, die plakband is exact twee keer dat touw.
Marc: Dat was wel te verwachten.

M.a.w.: Marc wist dit NIET.
Hoezo ? Dit begrijp ik niet. Marc stond er toch met zijn neus bovenop toen Gilles het touw naast de plakband hield en vaststelde dat het 2x was ?
Hanneisdemol schreef:Wist het opeens wel? Nee, hij is onbewust gemanipuleerd. Gilles lacht richting de camera, niet naar de anderen verderop. Zou hier niet de sabotage zitten???
Gilles lacht vooral omdat Marc, ondanks hun vraag, de anderen niet eens de kans gaf van het te controleren. Hij was al weg met de plakband...
Gebruikersavatar

Hanneisdemol20 mar 2016, 13:34

 96
Holmes schreef:Hoezo ? Dit begrijp ik niet. Marc stond er toch met zijn neus bovenop toen Gilles het touw naast de plakband hield en vaststelde dat het 2x was ?


Gilles lacht vooral omdat Marc, ondanks hun vraag, de anderen niet eens de kans gaf van het te controleren. Hij was al weg met de plakband...
Dat laatste zou zeker kunnen.
Hij stond er idd bij, maar als hij zo zegt komt het toch over alsof het nieuwe info was voor hem toen Gilles het vertelde. Op mij, althans. Het is natuurlijk maar een theorie, iedereen mag er het zijne van denken.
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2016, 22:34

 3547  Sven
zo erg...
Gebruikersavatar

carina.hanegreefs21 mar 2016, 02:34

 1
Hoi iedereen

Ben niet op dit forum, maar wilde toch ook mijn gedachten met jullie uitwisselen aangezien ook ik Gilles verdenk.

Nog iemand die opgemerkt heeft dat het gebouw dat men filmt, bij aanvang van aflevering 6, het cijfer 1898 bevat? Toen ik dit zag ben ik de profielen van de overige personen gaan bekijken. Gilles is als enige van de overblijvend geboren in 1988... Dit heeft mij in zijn richting
Gewezen!


Ik
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2016, 11:36

 3547  Sven
carina.hanegreefs schreef:Hoi iedereen

Ben niet op dit forum, maar wilde toch ook mijn gedachten met jullie uitwisselen aangezien ook ik Gilles verdenk.

Nog iemand die opgemerkt heeft dat het gebouw dat men filmt, bij aanvang van aflevering 6, het cijfer 1898 bevat? Toen ik dit zag ben ik de profielen van de overige personen gaan bekijken. Gilles is als enige van de overblijvend geboren in 1988... Dit heeft mij in zijn richting
Gewezen!


Ik
reeds vermeld: kobe82 @ Geboortedatum