Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

Mateo17 mar 2016, 13:55

 870
commisaris Witse schreef:http://newsmonkey.be/article/64709

Leuk, dat er meerdere hints vanuit dit forum in het artikel over Gilles zijn verwerkt, waaronder de "MasterVeecee/Rolhad/Sherlock"-hint en zelfs mijn anagram van het Dios te salve Maria, llena eres de gracia.
Dat laatste had ik absoluut niet verwacht, vooral omdat ik dit zelf slechts als toevalstreffer, en niet als hint, beschouwde. 😃
Gebruikersavatar

rolhad17 mar 2016, 14:00

 434
Mateo schreef: waaronder de "MasterVeecee/Rolhad/Sherlock"-hint
Enkel jammer dat maar 1 persoon daarvoor de credits krijgt (en de 2 andere vergeten zijn) ;p
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 14:04

 3547  Sven
rolhad schreef:Enkel jammer dat maar 1 persoon daarvoor de credits krijgt (en de 2 andere vergeten zijn) ;p
Ook niet in De Morgen!!
Awoe 🙂
Gebruikersavatar

Moldedju17 mar 2016, 14:24

 507  Yens
En, sorry Sherlock, eigenlijk is het de verkeerde die wordt vernoemd.
Behalve dan dat de naam Sherlock en de term "gouden tip" waarschijnlijk wel leuk om te gebruiken waren voor het artikel.
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 14:27

 3547  Sven
Moldedju schreef:En, sorry Sherlock, eigenlijk is het de verkeerde die wordt vernoemd.
Behalve dan dat de naam Sherlock en de term "gouden tip" waarschijnlijk wel leuk om te gebruiken waren voor het artikel.
klinkt dan dan zoveel beter dan "rolhad" of "masterveecee"??? 😃
Gebruikersavatar

Moldedju17 mar 2016, 14:35

 507  Yens
In de gazet wel ja 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mar 2016, 17:04

 3483  Uma
commisaris Witse schreef:http://newsmonkey.be/article/64709

Ga ook kijken bij Cathy
25 aanwijzingen dat Gilles De Mol is (en dan ook dat Cathy De Mol is)?
OK, een aantal van die aanwijzingen zijn echt interessante pistes, maar 1/3 of meer zijn puur tunnelvisie (dingen zoeken om te theorie te bevestigen maar de alternatieve (en misschien meer aanvaardbare) oplossingen helemaal niet overwegen.)
Gebruikersavatar

Yvo19 mar 2016, 19:25

 1111  Uma
Ik denk dat het Gilles is omwille van de opsommingen van Ric
en ik heb het gevoel(intuïtie) dat hij het minst spontaan reageert en het meest acteert.

Een mol moet low profile houden en meestal best zo onopvallend mogelijk saboteren.
Een mol kan liegen maar een mol zal niet liegen als de hele groep het kan weten. Ik doel op de opdracht met het paarderennen.
Daarom verdenk ik Hanne niet.
Cathy maakt te veel lawaai en trekt te veel de aandacht en daarom verdenk ik haar ook niet.
ex-molinator schreef:25 aanwijzingen dat Gilles De Mol is (en dan ook dat Cathy De Mol is)?
OK, een aantal van die aanwijzingen zijn echt interessante pistes, maar 1/3 of meer zijn puur tunnelvisie (dingen zoeken om de theorie te bevestigen maar de alternatieve (en misschien meer aanvaardbare) oplossingen helemaal niet overwegen.)
Vind ik ook.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol19 mar 2016, 22:48

 96
1 scene heb ik 8 keer bekeken: de zoutvlakte.
Dit stukje vind ik heel verdacht:
Vanaf 9min36

Gilles: Hey, die plakband is exact twee keer dat touw.
Marc: Dat was wel te verwachten.

M.a.w.: Marc wist dit NIET.

Gilles: Als we die plakband leggen, moeten we minder leggen.
"": Is dat exact twee keer?
Gilles: Jaja, Marc is getuige.
Marc: Ja, da's juist.

Wist het opeens wel? Nee, hij is onbewust gemanipuleerd. Gilles lacht richting de camera, niet naar de anderen verderop. Zou hier niet de sabotage zitten???
Ik hoop echt dat hij dit nooit leest, maaruh... Marc leek me nu echt wel de gemakkelijkste kandidaat om even om de tuin te leiden.