Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

weyns196016 mar 2016, 15:38

 426
Iemand zin om nog eens naar aflevering 7 te kijken, zo rond de 24ste minuut? De 4 spelers heffen aan tafel het glas, Cathy zegt: "op ons vieren" waarna Gilles in stilte "what the fuck?!" zegt tegen Cathy die op dat moment duidelijk oogcontact heeft met Gilles. Cathy haalt lichtjes haar schouders op en antwoordt iets (geluidloos) tegen Gilles. Hanne en Stijn hebben dit onderonsje totaal niet in de gaten. Wat betekent dit?
Gebruikersavatar

Mateo16 mar 2016, 15:50

 870
Het zou kunnen betekenen:


1. Dat Stijn en Hanne (op dat ogenblik i.i.g.) onschuldiger/naïever/minder oplettend/meer met zichzelf bezig zijn dan Cathy en Gilles.
2. Dat Gilles door de opmerking van Cathy misschien denkt dat Cathy meer lijkt te weten dan hij (over het vervolg van het spel).
3. Dat Cathy met haar schouderophalen aangeeft dat ze eigenlijk bedoelt: "Nu, voor dit moment met zijn vieren nog.".
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 16:41

 3483  Uma
Ik hoor geen WTF hoor, iets onverstaanbaars maar toch geen WTF.
Gebruikersavatar

weyns196016 mar 2016, 16:54

 426
ex-molinator schreef:Ik hoor geen WTF hoor, iets onverstaanbaars maar toch geen WTF.
Je hoort het niet, maar je moet niet kunnen liplezen om het hem te "horen" zeggen. Er is duidelijk iets gaande tussen Cathy en Gilles op dat moment. En Stijn en Hanne hebben niks gemerkt.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2016, 16:56

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Ik hoor geen WTF hoor, iets onverstaanbaars maar toch geen WTF.
I second that
Gebruikersavatar

weyns196016 mar 2016, 16:59

 426
masterveecee schreef:I second that
En je ziet ook niks "gebeuren" tussen die 2? Ik wel hoor, overduidelijk. Ex-mol Hugo schreef op dit forum dat we vooral op lichaamstaal moeten letten. Als dit geen duidelijke taal is, al hoor je dan niets, dan weet ik niet wat wel een duidelijk signaal is, hoor. Maar, ieder zijn gedacht, moet kunnen, absoluut.
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 17:03

 3483  Uma
Hij herhaalt eerste "op ons vieren" en daarna zegt hij iets overstaanbaars richting Cathy, maar absoluut niet WTF, en ik hoef niet te liplezen om daarvan zeker te zijn. Dat het een stil onderonsje was, ja ... maar verdacht vind ik het niet.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2016, 17:16

 3547  Sven
ex-molinator schreef: Dat het een stil onderonsje was, ja ... maar verdacht vind ik het niet.
lijkt mij ook eerder dat ze.
Of iets over het eten, of het drinken, of misschien is zijn glas vuil. Of "En morgen met 3"
Gebruikersavatar

jenno.hallaert16 mar 2016, 18:49

 9
Zegt hij niet gewoon "Ad fundum"? 😛
Gebruikersavatar

geertn44416 mar 2016, 20:08

 236
Cathy zit op Gilles, is dat dan misschien niet duidelijk ? 🙂