Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

Bonanza19 mar 2016, 17:00

 71
Aflevering 6: op het moment dat de kandidaten een voorwerp moeten kiezen in de metro, zegt Gilles al rap "ik zal wel sporten". Zonder te weten of de zweetbanden effectief iets met sport te maken hebben. (Voorkennis?) Op dat moment heeft hij witte sneakers aan.
Op het moment dat Gilles klaarstaat om aan zijn race te beginnen, heeft hij donkere loopschoenen aan. (Voorkennis?)

Ik vraag me ook af wat ze gedaan hadden als Bruno, Hanne of Cathy de zweetbandjes had genomen?
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2016, 00:49

 426
Bonanza schreef:Aflevering 6: op het moment dat de kandidaten een voorwerp moeten kiezen in de metro, zegt Gilles al rap "ik zal wel sporten". Zonder te weten of de zweetbanden effectief iets met sport te maken hebben. (Voorkennis?) Op dat moment heeft hij witte sneakers aan.
Op het moment dat Gilles klaarstaat om aan zijn race te beginnen, heeft hij donkere loopschoenen aan. (Voorkennis?)

Ik vraag me ook af wat ze gedaan hadden als Bruno, Hanne of Cathy de zweetbandjes had genomen?
Die andere loopschoenen waren me ook opgevallen.
Gebruikersavatar

Holmes20 mar 2016, 10:27

 395
Zweetbandjes doen me toch onmiddellijk aan sport denken, dus dat is op zich niet verdacht, hij zegt ook "sporten" en niet "lopen"
maar... hij gaat wel onmiddellijk voor die zweetbandjes, nog voor iemand iets gezegd heeft. En aangezien niemand dat in vraag stelt, is de buit direct binnen. De andere sportschoenen zijn idd opvallend.

Let op 42:15 ook op de blik en de handen van GillesDC als Gilles een verhaal (leugen?) opdist over pech met de lichten e.d. alsof hij zijn lach moet verbergen 😉