Gilles is De Mol!
Gebruikersavatar

masterveecee23 mar 2016, 14:35

 3547  Sven
ah, bedankt!
Interessant, maar we zullen toch tot volgende week moeten wachten voor de rest. sterk van de tangram
Gebruikersavatar

ex-molinator23 mar 2016, 22:41

 3483  Uma
Klaartje schreef:...
Ik vond het opmerkelijk van Gilles te vernemen in een van de interviews dat hij wel degelijk de hele afstand naar de metro heeft gelopen (toch stevig doorgetrokken, 3,4 km op ongeveer een kwartier!) ...
Ja, goed stevig doorgetrokken.
En als dat ongetraind is, dan is hij een natuurtalent qua lopen. Perfect mogelijk natuurlijk want hij was ook ongetraind als mol en dat heeft hij ook schitterend gedaan.

Mijn vermoeden dat er dus "geholpen" werd bij die proef blijkt dus niet juist, mede veroorzaakt door een te lage inschatting van de extra tijd die hij kreeg bovenop de tijd die de metro nodig had. Had ik gerekend met 15 min. (zoals nu aangegeven) dan zou zou ik het als "wellicht mogelijk" beschouwd hebben ipv als "waarschijnlijk niet haalbaar".
hmm, maar het zou niets veranderd hebben aan mijn ultieme keuze van De Mol.

Wel typerend dat met gebrek aan info (de tijd nodig werd niet getoond) ik een schatting van de tijd gemaakt heb, en er toch ferm naast zat.
Enerzijds hebben we als kijkers meer mogelijkheden om de potentiële mollen te bestuderen (herhalingen, vertragingen, stopzetten beeld, opzoekingswerk, enz..o.a. 50 paar ogen merken meer op dan 1 paar), maar anderzijds is er heel veel dat we niet zien. Damn it, maar inschrijven voor een mollenjacht van dichtbij zeker?
Gebruikersavatar

masterveecee23 mar 2016, 23:43

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Ja, goed stevig doorgetrokken.
En als dat ongetraind is, dan is hij een natuurtalent qua lopen. Perfect mogelijk natuurlijk want hij was ook ongetraind als mol en dat heeft hij ook schitterend gedaan.I
In een interview zei hij dat hij erop getraind had 😉
Gebruikersavatar

Yvo24 mar 2016, 18:03

 1111  Uma
masterveecee schreef:In een interview zei hij dat hij erop getraind had 😉
Ja, ik bedoel, 13,6 km/u.
Ongetraind zou dat een topprestatie zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator25 mar 2016, 10:28

 3483  Uma
Yvo schreef:Ja, ik bedoel, 13,6 km/u.
Ongetraind zou dat een topprestatie zijn.
Ik heb 2 keer (toen ik wat jonger was) een testje rond je Watersportbaan gedaan (Gent, ± 5km).
De eerste keer in 20 minuten en een seconde of 18 (ongetraind maar ik deed wel veel aan sport). Ik was toen zwaar teleurgesteld (nu zou ik heel blij zijn 😉 ).
De tweede keer (een week of 2 later) wou ik absoluut beter doen en het was gelukt: 19 minuten en 50 seconden. Ik voelde me eigenlijk nog redelijk fris en besloot nog een rondje te doen - BIG MISTAKE. Totaaltijd net geen uur (een seconde of 20 over denk ik). Maar ik heb 3 dagen kreupel gelopen :roll:

Ik hecht wel geloof aan de prestatie van Gilles (er is geen reden om daarover te liegen) maar er blijven onduidelijkheden.
Vooreerst werd gezegd dat de afstand 3400 m was, terwijl GoogleMaps 3200 m aangeeft. Daarnaast werd de afstand afgelegd in "ongeveer" 15 minuten (dat kan dus gerust een halve minuut langer zijn). Anderzijds zijn de kruispunten en de voetgangers wel echte ritmebrekers.
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2016, 10:45

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Vooreerst werd gezegd dat de afstand 3400 m was, terwijl GoogleMaps 3200 m aangeeft.
Met binnenin de metro zelf?
Gebruikersavatar

ex-molinator25 mar 2016, 11:25

 3483  Uma
masterveecee schreef:Met binnenin de metro zelf?
hmm, ja niet aan gedacht.
Gebruikersavatar

Yvo25 mar 2016, 11:41

 1111  Uma
ex-molinator schreef:Ik heb 2 keer (toen ik wat jonger was) een testje rond je Watersportbaan gedaan (Gent, ± 5km).
De eerste keer in 20 minuten en een seconde of 18 (ongetraind maar ik deed wel veel aan sport). Ik was toen zwaar teleurgesteld (nu zou ik heel blij zijn 😉 ).

Ik hecht wel geloof aan de prestatie van Gilles (er is geen reden om daarover te liegen) maar er blijven onduidelijkheden.
Vooreerst werd gezegd dat de afstand 3400 m was, terwijl GoogleMaps 3200 m aangeeft. Daarnaast werd de afstand afgelegd in "ongeveer" 15 minuten (dat kan dus gerust een halve minuut langer zijn). Anderzijds zijn de kruispunten en de voetgangers wel echte ritmebrekers.
Jij deed (toen) wel veel aan sport, dus je had een goeie conditie hè.
Als Gilles niet liegt, wat ik denk, was het ongetraind en dus toch een hele prestatie.

Ja, kruispunten en voetgangers... Ik bedoelde gemiddeld 13,6.
Als je de tijd van het stoppen en terug optrekken in snelheid niet meetelt, dan zal zijn gemiddelde snelheid nog wat hoger liggen.

Persoonlijk loop ik niet graag. Als ik dan toch moest lopen zou ik liever een rondje rond het zwembad lopen
dan daar in het verkeer met al die auto's en hun uitlaatgassen te lopen. Ongezond ook nog :?.
Het liefst van al toch in de natuur 😉.
Gebruikersavatar

Gillesisdemol25 mar 2016, 17:02

 373
Yvo schreef:Jij deed (toen) wel veel aan sport, dus je had een goeie conditie hè.
Als Gilles niet liegt, wat ik denk, was het ongetraind en dus toch een hele prestatie.

Ja, kruispunten en voetgangers... Ik bedoelde gemiddeld 13,6.
Als je de tijd van het stoppen en terug optrekken in snelheid niet meetelt, dan zal zijn gemiddelde snelheid nog wat hoger liggen.

Persoonlijk loop ik niet graag. Als ik dan toch moest lopen zou ik liever een rondje rond het zwembad lopen
dan daar in het verkeer met al die auto's en hun uitlaatgassen te lopen. Ongezond ook nog :?.
Het liefst van al toch in de natuur 😉.
Hij had in een interview toch gezegd dat hij wel voorbereid was, dacht ik?
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2016, 22:34

 1111  Uma
Gillesisdemol schreef:Hij had in een interview toch gezegd dat hij wel voorbereid was, dacht ik?
Oeps, ja, hij was blijkbaar voorbereid. Ik heb niet goed opgelet tijdens dat interview 🙂.
'T is ook logisch dat hij voorbereid was als mol zodat hij de keuze had.