Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

Michael21 feb 2016, 18:39

 1
Tijdens de eerste proef van aflevering 3 viel mij op dat het woord 'El topo', dat als graffiti op een muurtje stond, op een bepaald moment nogal duidelijk in beeld werd gebracht. El Topo is Spaans voor 'de mol'. Op zich geen hint richting één van de kandidaten. Maar kijk eens naar de ondertitel die op dat moment werd getoond. El Topo = Hanne. Misschien toeval, misschien ook niet 🙂.

[ external image ]
Gebruikersavatar

Billie01 mar 2016, 11:16

 3
Helemaal niet vergezocht. Op deze manier werd in de vorige edities ook getipt dat Marc de Mol was. Ze lieten Marc die in de verte op een brug naar rechts liep volgen door het woord: de mol.
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2016, 23:17

 31
Michael schreef:Tijdens de eerste proef van aflevering 3 viel mij op dat het woord 'El topo', dat als graffiti op een muurtje stond, op een bepaald moment nogal duidelijk in beeld werd gebracht. El Topo is Spaans voor 'de mol'. Op zich geen hint richting één van de kandidaten. Maar kijk eens naar de ondertitel die op dat moment werd getoond. El Topo = Hanne. Misschien toeval, misschien ook niet 🙂.
Vind ik toch ook een duidelijke hint. Alleen kan ik moeilijk geloven dat Hanne de mol is 🙂. De mol gaat toch nooit 5000 euro zomaar aan de groep geven (in de psychologische proef met de sleutel en vrijstelling in de kooi)?! Niemand zou het haar kwalijk genomen hebben als ze daar de vrijstelling had genomen.
Gebruikersavatar

frank.troch02 mar 2016, 15:30

 253  Yens
Wie zegt dat ze die vrijstelling niet genomen heeft? Er wordt geen beeld getoond dat ze weg wandelt zonder vrijstelling. Ze kan dan op het einde als ze bekend gemaakt wordt alsnog die vrijstelling afgeven waardoor er 5000 EUR uit de pot gaat. Bovendien werd Hanne in die aflevering niet genoemd bij de eliminatie reeks. Davy Frans Ducasteele merkte op het mol-forum op facebook op dat in een seizoen in Nederland dit ook ooit zo gebeurd is.
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen02 mar 2016, 16:04

 31
frank.troch schreef:Wie zegt dat ze die vrijstelling niet genomen heeft? Er wordt geen beeld getoond dat ze weg wandelt zonder vrijstelling. Ze kan dan op het einde als ze bekend gemaakt wordt alsnog die vrijstelling afgeven waardoor er 5000 EUR uit de pot gaat. Bovendien werd Hanne in die aflevering niet genoemd bij de eliminatie reeks. Davy Frans Ducasteele merkte op het mol-forum op facebook op dat in een seizoen in Nederland dit ook ooit zo gebeurd is.
Serieus? Dat zou ik echt belachelijk vinden. Zo kan je bij alle proeven achteraf nog afkomen...
Gebruikersavatar

frank.troch02 mar 2016, 16:05

 253  Yens
niefpaarschoenen schreef:Serieus? Dat zou ik echt belachelijk vinden. Zo kan je bij alle proeven achteraf nog afkomen...
Hoezo bij elke proef? Bij mijn weten is dit de enige waar er iets kon weggenomen worden om geld uit de pot te halen.
Gebruikersavatar

masterveecee02 mar 2016, 17:29

 3547  Sven
Het zou er wel over zijn, ik denk niet dat ze dit gaan doen
Gebruikersavatar

Wouterc02 mar 2016, 18:54

 147
Ik zou het ook flauw vinden, maar het zou me niet verbazen.

Handen opgestoken, maar de vrijstelling zat nog in haar broekzak, zoiets...