Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

LodeD23 feb 2016, 00:41

 117
amaj Hanne...
ik dacht steeds, Hanne, zo'n sympathieke, bij alles wat ze zegt, is ze super spontaan, en lijkt ze bij momenten zelfs een beetje naïef, die kan echt de mol zeker niet zijn, want die kan niet oneerlijk zijn.

TOT

...

de proef bij die paardenrenbaan, zo ZOT KNAP gespeeld! Dat had ik echt niet zien aankomen.
Ze blijft voor mij wel zeker niet de mol, maar plots denk ik wel dat ze het een pak verder kan schoppen dan wat ik eerder verwachtte... wat is jullie mening?
Gebruikersavatar

jasper.verfaillie23 feb 2016, 02:18

 10
Ik vraag me wel af waarom ze in aflevering 3 die vrijstelling laat vallen voor de 5000 euro in de pot en dan in aflevering 4 zo onzeker is en absoluut de vrijstelling wil binnenhalen.
Gebruikersavatar

LodeD23 feb 2016, 06:27

 117
omdat ze niet hoefde te overleggen met de groep?
Had ze de vrijstelling niet gehaald, dan had niemand hoeven te weten dat ze het wel geprobeerd had.

(waar achteraf dan wel blijkt dat bijna iedereen probeerde, en die redenering dus nutteloos was, gezien er slechts 500€ in de pot zat voor die opdracht)
Gebruikersavatar

LodeD23 feb 2016, 08:36

 117
ik bedoelde dus: "omdat ze NU niet hoefde te overleggen met de groep" (en in aflevering 3 wel)
Gebruikersavatar

Kita_V23 feb 2016, 21:35

 37
Dat heeft ze inderdaad heel mooi gedaan, en dat in combinatie met de flaters/leugens In aflevering 4:
- return DEcember?? Serieus!
- ze zegt tot 2x toe: JULIO (Iglesias) en als Cathy vraagt naar de uitvoerder dan zegt ze dat de naam niet gezegd is geweest??
- de mol kan inderdaad even goed strijden voor een vrijstelling, net om de aandacht af te leiden, al denk ik niet dat de andere kandidaten haar als mol zien
- ze speelt heel de paardenrace het spel wel mooi mee: lijkt naar de omstaanders te kijken in plaats van de race, en wijst de groep hier ook op, kijkt direct na de race heel de groep aan om te kijken wie de 'winnaar' is en begint dan onmiddellijk Cathy te 'beschuldigen'