Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

weyns196028 feb 2016, 08:09

 426
Is het toeval dat Hanne aan de brug op een hoogte hangt van 11.5m, terwijl het waterpistool tot 11.5m ver kon schieten?
Gebruikersavatar

Addow01 mar 2016, 00:59

Molerator  377  Yens
Misschien geen toeval. Maar is het je ook opgevallen dat Hanne als enige van alle kandidaten een extra camera op haar helm gemonteerd had die recht naar beneden filmde? De crew was dus behoorlijk zeker dat ze ging springen...
Gebruikersavatar

weyns196001 mar 2016, 08:40

 426
Addow schreef:Misschien geen toeval. Maar is het je ook opgevallen dat Hanne als enige van alle kandidaten een extra camera op haar helm gemonteerd had die recht naar beneden filmde? De crew was dus behoorlijk zeker dat ze ging springen...
Oh, ik dacht dat het Hanne was die met af en toe naar beneden keek (ze heeft toch hoogtevrees?) waardoor we die zichten naar beneden kregen. Zal ik nog eens op extra letten.
Gebruikersavatar

masterveecee01 mar 2016, 09:08

 3547  Sven
Hing Hanne niet het laagst? Dus ze keer ook veel naar boven, en dan film je naar onder 😉
Gebruikersavatar

weyns196001 mar 2016, 09:48

 426
masterveecee schreef:Hing Hanne niet het laagst? Dus ze keer ook veel naar boven, en dan film je naar onder 😉
Ja, eigenlijk best logisch 👍🏻
Gebruikersavatar

frank.troch01 mar 2016, 14:00

 253  Yens
Hanne hing 2e hoogste, net onder Manuella.
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2016, 21:48

 31
weyns1960 schreef:Is het toeval dat Hanne aan de brug op een hoogte hangt van 11.5m, terwijl het waterpistool tot 11.5m ver kon schieten?
Amai, goed opgemerkt! Maar op het moment van aankoop van die waterpistolen wisten ze toch nog niet hoe de kandidaten zouden stemmen?
Gebruikersavatar

Sint-joris01 mar 2016, 22:05

 73
niefpaarschoenen schreef:Amai, goed opgemerkt! Maar op het moment van aankoop van die waterpistolen wisten ze toch nog niet hoe de kandidaten zouden stemmen?
Zowel boven als onder haar is voldoende plaats.
Men kan de 11,5 meter als een startpunt genomen hebben. Kandidaten die meer worden vertrouwd komen boven haar te hangen; kandidaten die verdachter overkomen, worden lager gehangen.
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2016, 23:01

 31
Sint-joris schreef:Zowel boven als onder haar is voldoende plaats.
Men kan de 11,5 meter als een startpunt genomen hebben. Kandidaten die meer worden vertrouwd komen boven haar te hangen; kandidaten die verdachter overkomen, worden lager gehangen.
Ah ja, daar had ik niet aan gedacht. Maar zouden ze de kandidaten tot op 16m hoogte durven hangen?
Gebruikersavatar

LodeD01 mar 2016, 23:58

 117
hm, vind je deze niet een beetje te ver gezocht?
Sommige dingen die "opvallen" zijn soms ook eens toeval denk ik...
Gebruikersavatar

weyns196002 mar 2016, 07:24

 426
LodeD schreef:hm, vind je deze niet een beetje te ver gezocht?
Sommige dingen die "opvallen" zijn soms ook eens toeval denk ik...
Groot gelijk, LodeD, maar sommige dingen die we misschien niet zien of niet goed begrijpen, enfin, nu toch nog niet, die zijn geen toeval, he.