Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

Prettyflyforawifi29 feb 2016, 22:05

 5
Gilles de Coster merkte op dat de mol de laatste dagen in vorm was. Is het toeval dat dit tijdens de eliminatie op Hanne's trui stond?
Gebruikersavatar

C_B29 feb 2016, 22:06

 1
Tijdens de eliminatieronde zei Gilles De Coster plots: "Vandaag is er niet zoveel geld binnen gehaald. Zijn jullie allemaal een beetje moetjes aan het worden, of was de mol in grote vorm vandaag?". En wat stond er op Hanne haar trui in grote letters? 'IN VORM?'.

Grote tip??
Gebruikersavatar

bijna - mollenvanger29 feb 2016, 22:29

Forum veteraan  9
Das waar, maar de camera ging dan wel naar een glunderende Bruno ...
Gebruikersavatar

Sint-joris29 feb 2016, 22:52

 73
Verscheidene kandidaten hebben bewust een kledingstuk met een boodschap meegebracht.
Gilles De Coster heeft de T-shirt ongetwijfeld ook gezien en kan er op tijdens zijn inleiding gewoon op gezinsspeeld hebben.
Leuk dat ook de gewone spelers hun (valse) tips meebrengen. Nu weet je nergens nog van.

Deze T-shirt en die van Cathy lijken me echter zo algemeen dat ze in elke aflevering, op elke locatie kunnen gebruikt worden.
De ET-shirt van Gilles is veel specifieker en lijkt me alleen in Spaanstalige landen bruikbaar.
Gebruikersavatar

geertn44429 feb 2016, 22:55

 236
Diene Bruno heeft echt een schelmengezicht, dat was me al opgevallen in de eerste aflevering:

[ external image ]
Gebruikersavatar

LodeD01 mar 2016, 00:30

 117
Prettyflyforawifi schreef:Gilles de Coster merkte op dat de mol de laatste dagen in vorm was. Is het toeval dat dit tijdens de eliminatie op Hanne's trui stond?
Zou dat er niet een beetje te dik op liggen?
Gebruikersavatar

geertn44401 mar 2016, 01:33

 236
Misschien doorgestoken kaart, maar toch toevallig dat Gilles ook Hanne als eerste noemt. Precies om er zeker van te zijn, dat ze in beeld zal komen...
Gebruikersavatar

weyns196001 mar 2016, 08:42

 426
Het ligt er ZO dik bovenop, dat het eigenlijk een valse tip moet zijn. Of toch niet? :?
Gebruikersavatar

tom.bastijns02 mar 2016, 17:01

 26
Hanne droeg die trui ook al tijdens de 1ste aflevering (bij de lamaproef, als ik me niet vergis).

Ik weet dus niet of er daar conclusies moeten aan vastgeknoopt worden.
Gebruikersavatar

Wouterc02 mar 2016, 18:55

 147
Als Hanne de mol is, was ze deze aflevering toch niet echt 'in vorm'...
Gebruikersavatar

frank.troch02 mar 2016, 19:26

 253  Yens
Dat weet ik niet zo zeker dat ze niet in vorm was. Stel nu dat Hanne inderdaad de mol is, dan is Bruno hem niet. Je kan ook in het profiel van Bruno lezen dat hij nog rode wijn moet leren drinken. Stel nu dat de mol achter de schermen heeft moeten aanduiden wie de wijnproef zou spelen, dan kon ze er op gegokt hebben dat Bruno (en Thibaud) deze proef waarschijnlijk zouden falen. Wat ook gebeurde. Op die manier kan ze dus ook gemold hebben.

Dit kan overigens bij alle proeven en met iedereen als mogelijke mol (niet enkel Hanne of Bruno). Dat zijn zaken die we pas na de finale gaan te weten komen 🙂
Gebruikersavatar

Bonanza04 mar 2016, 16:11

 71
Als je kijkt naar de foto's van de lamaproef in afl 1, dan zie je dat Hanne de In Vorm trui op sommige momenten wél aan heeft, en op andere momenten niet. Dan draagt ze een andere donkerblauwe sweater met een ander opschrift erop. Terwijl alle andere kandidaten wel de hele proef lang dezelfde kleren aan hebben. Waarom zou ze binnen 1 proef van trui wisselen? (Los daarvan, ze is nog altijd niet mijn mol).