Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

Moldedju07 mar 2016, 15:40

 507  Yens
In aflevering 4 loopt Hanne rond met een T-shirt met roze opdruk. Het is moeilijk te zien omdat de tekst rondom staat maar volgens mij staat er "madonna". Een hint omdat ze in de volgende aflevering de madonna moeten schilderen?

Moldedju
Gebruikersavatar

Sint-joris08 mar 2016, 19:52

 73
Aflevering 4 was toch de aflevering met die taxi-proef?
Met Hanne als Mol zou het een verwijzing kunnen zijn naar Madonna's vertolking van Evita en haar hit 'Don't cry for me Argentina'?
Gebruikersavatar

Moldedju10 mar 2016, 15:32

 507  Yens
Inderdaad !!!
Gebruikersavatar

LodeD10 mar 2016, 15:39

 117
daarnaast "Madonna" is een gemeente in West-Vlaanderen, niet zo gek ver van Heule, waar Hanne woont (mss heeft ze daar wel familie?)
Volgens google maps is het van Heule naar Madonna, welgeteld 25 minuten rijden (via de A19), en hoe oud is hanne? juist ja, 25!
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2016, 17:15

 3547  Sven
LodeD schreef:daarnaast "Madonna" is een gemeente in West-Vlaanderen, niet zo gek ver van Heule, waar Hanne woont (mss heeft ze daar wel familie?)
Volgens google maps is het van Heule naar Madonna, welgeteld 25 minuten rijden (via de A19), en hoe oud is hanne? juist ja, 25!
bwa, das vergezocht denk ik
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mar 2016, 18:12

 3483  Uma
masterveecee schreef:bwa, das vergezocht denk ik
Nee hoor, Hanne rijdt volgens mijn bronnen op een snorfiets: en hoe snel mag dat ?? Juist ja : 25 km/u:
Overduidelijke hints dus: Case closed anyone? 😉
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 23:48

 96
ex-molinator schreef:Nee hoor, Hanne rijdt volgens mijn bronnen op een snorfiets: en hoe snel mag dat ?? Juist ja : 25 km/u:
Overduidelijke hints dus: Case closed anyone? 😉
Inderdaad nogal ver gezocht. Ik wist dat Hanne de Mol was nadat ik berekend had dat Hanne in situaties met fel licht gemiddeld 25 keer per minuut met haar ogen knippert. Verdacht! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Hanneisdemol op 10 mar 2016, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Hanneisdemol10 mar 2016, 23:51

 96
ex-molinator schreef:Nee hoor, Hanne rijdt volgens mijn bronnen op een snorfiets: en hoe snel mag dat ?? Juist ja : 25 km/u:
Overduidelijke hints dus: Case closed anyone? 😉
Inderdaad nogal ver gezocht. Ik wist dat Hanne de Mol was nadat ik berekend had dat Hanne in situaties met fel licht gemiddeld 25 keer per minuut met haar ogen knippert. Verdacht! :mrgreen:

(Sorry, het forum doet even raar. Het was niet mijn bedoeling om te powerposten :oops: )
Gebruikersavatar

LodeD11 mar 2016, 08:20

 117
masterveecee schreef:bwa, das vergezocht denk ik
om nog verder te gaan, 5x5 is 25, en dat is nu toch wel niet toevallig de leeftijd van hanne zeker... !!
nee, alle gekheid op een stokje, dat van die gemeente Madonna, en die rijafstand van 25 min, klopt weldegelijk, maar voor de rest was ik eigenlijk maar wat onzin aan het verkopen, je zult daar inderdaad niets uit kunnen afleiden 🙂