Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

tududududududuuu08 mar 2016, 00:17

 44
Ik wil verkeerd zijn hierin, want ik hoop dat Hanne de mol NIET is, maar ik probeer het objectief te zien. Is het niet zo dat in ieder vorig seizoen van de Mol altijd een hint verborgen zat naar het beroep van de mol? Ik kan mis zijn maar ik meen me dat precies te herinneren. Ook omdat ik het een beetje raar vond dat ze dit ieder seizoen deden en niemand er rekening mee hield.

Dat gezegd zijnde, ofwel zit ik er dik naast en is alles toeval, ofwel slaan ze ons bijna in iedere aflevering om het hoofd dat Hanne de mol is. Want ik zie elke aflevering iets dat naar kinderfeestjes verwijst.

Aflevering 1: de raadsel met het flesje. het visuele daarvan geeft op een manier iets weg van een kinderfeestje. een flesje frisdrank op een tafel. (maar bon, die is een beetje lame, dat besef ik ook)

Aflevering 2: De banaan in het water. ook iets wat veel op kinderfeestjes wordt gedaan. (ook niet super, maar hey, het is mogelijk)

Aflevering 3: De zenuwspiraal (wederom een kinderspelletje. tevens, dit gebeurt ondergronds. maar dat kan zijn omdat er geen locatie beter geschikt was)

Aflevering 4: ...nja nee, die had niks die verwees op een kinderfeestje. Maar wel de eerste keer dat e ze op een echt feestje zagen.

Aflevering 5: de schilder proef. nog een activiteit die vooral kindjes leuk vinden

Aflevering 6: knutselen met klei. dat leek me zo'n minder originele opdracht dat het me de spark gaf om na te denken of het een hint kon zijn.

Ook eens opletten hoe in al die proeven Hanne aanwezig was.

Maar hey, misschien zit ik er dik naast en is het confirmation bias: misschien zie ik wat ik wil zien omdat ik er naar zoek. en misschien ...hopelijk...is Cathy toch nog steeds de mol.
Gebruikersavatar

Wouterc08 mar 2016, 21:23

 147
Aflevering 4: kinderen op de rug nemen wordt toch ook 'paardje spelen' genoemd?

Maar misschien beetje vergezocht?
Gebruikersavatar

Social09 mar 2016, 00:55

 353  Uma
Zeer ver gezocht denk ik, niet relevant te noemen, hoe ik het ook bekijk door gebrek aan consistentie.