Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

Moldedju14 mar 2016, 10:02

 507  Yens
In 1 van de extras van aflevering 6 heeft Cathy het over "de vraag van de dag". Deze wordt ook expliciet getoond en gaat als volgt: "Wat was de naam van de vrouw van het schilderij in de lift op het verdiep van de Mol." Ze tonen ook effectief de twee schilderijen. Ik vroeg me af waarom dus ben en beetje gaan zoeken. De geschilderde vrouwen zijn Amelia Bence en Tita Merello, 2 beroemdheden uit Buenos Aires.

De echte naam van Tita Mereloo is Laura Ana Merello.
Amelia Bence studeerde volgens wiki dan weer aan het "Lavardén Children's Theater".

Het zal wel weer toevallig zijn 😂

Moldedju
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2016, 10:19

 3547  Sven
Maar, hangt dat niet sowieso al in die lift? Ik kan mij niet voorstellen dat de productie dat speciaal gedaan heeft...
Gebruikersavatar

Moldedju14 mar 2016, 10:56

 507  Yens
Klopt, hangt sowieso in de lift. Zal dus echt wel toevallig zijn zeker 🙂
Alleen opvallend dat deze vraag plotseling zo expliciet wordt vertoond in de extra's en dat het ook voor de kandidaten blijkbaar een atypische vraag was.
Moldedju
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2016, 12:39

 3547  Sven
mja, misschien 🙂
Gebruikersavatar

Social14 mar 2016, 17:55

 353  Uma
uiterst verdacht! Dit soort ban referenties gebruikten ze in vorige reeksen ook.
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2016, 10:33

 507  Yens
Iemand een idee vanuit welke film het fragment komt in het begin van aflevering 7?
En wie de actrice zou zijn? Tita Merello misschien?
Had het trouwens nog niet goed gezien maar volgens wiki ging zij ook een tijdje 'underground" ...