Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

Hanneisdemol14 mar 2016, 23:31

 96
Ik vind het vrij akelig dat ze Stijn zo expliciet in de camera laten zeggen dat hij Hanne nièt verdenkt...
Gebruikersavatar

nyckelpiga14 mar 2016, 23:54

 69
Zag iemand ook hoe Gilles precies wees naar Cathy toen hij zei dat hij wist op wie Bruno zat? En dan zei Cathy iets dat leek op sorry. En Gilles zat heel intensief tijdens het ontbijt naar Hanne te staren, precies of hij haar aan het bestuderen was omdat hij haar verdenkt.
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 00:00

 3483  Uma
Hanneisdemol schreef:Ik vind het vrij akelig dat ze Stijn zo expliciet in de camera laten zeggen dat hij Hanne nièt verdenkt...
Ik vermoed dat Stijn gegokt heeft op 1 persoon (de verkeerde dus, ik denk op Cathy) en dat de uitspraak van Stijn getoond werd om het publiek te laten denken dat Stijn verkeerd was om Hanne buiten schot te laten en zo toch zijn schoen zal moeten opeten.
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2016, 00:09

 2245  Uma
Hanneisdemol schreef:Ik vind het vrij akelig dat ze Stijn zo expliciet in de camera laten zeggen dat hij Hanne nièt verdenkt...
Eén keer moet de aap uit de mouw komen natuurlijk. Maar maak je geen zorgen: nu zijn er geen echte afvallers meer, in de finale heb je nog enkel de Mol, de winnaar en de niet-winnaar (verliezer vind ik hier niet echt een goed woord).

Bovendien hebben ze in vorige afleveringen ook al kandidaten laten zeggen dat ze Hanne nooit verdacht hebben (zie Issabel), en Thibaud "luisterde zelfs niet eens als het over Hanne ging", zei hij zelf nog. Beiden zijn in een vroegtijdig stadium afgevallen.

Van grotere betekenis vond ik de uitspraak van Hanne die zei dat ze "liefst met Stijn in de finale zou willen zitten", maar dat dat misschien niet zou gebeuren omdat ze dacht dat Stijn op de verkeerde mol zat (wat ze hem natuurlijk niet kan zeggen, niet als zij de Mol is, maar ook niet als Hanne zelf kandidate is die de finale wil halen).

Hanneke leek me anders wel vrij zeker van haar stuk dat zij wel de finale ging halen...

Bovendien, nog iets: Stijn vertrouwde Hanne, dus Stijn zat op Gilles of Cathy en ligt er nu uit. Conclusie: Gilles of Cathy, één van die twee is zeker niet de Mol?
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 00:14

 3483  Uma
Klaartje schreef:Conclusie: Gilles of Cathy, één van die twee is zeker niet de Mol?
Die conclusie had ik al gemaakt van zodra ik de namen van de kandidaten kende 😉
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2016, 00:21

 2245  Uma
ex-molinator schreef:Die conclusie had ik al gemaakt van zodra ik de namen van de kandidaten kende 😉
Het zal aan het nachtelijke uur liggen, maar ik kan je al weer niet volgen... Het is nochtans geen Spaans nu... 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 00:33

 3483  Uma
Klaartje schreef:Het zal aan het nachtelijke uur liggen, maar ik kan je al weer niet volgen... Het is nochtans geen Spaans nu... 🙂
Gelijk welke 2 namen je noemt: 1 van die 2 is zeker de mol niet 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2016, 00:45

 2245  Uma
ex-molinator schreef:Gelijk welke 2 namen je noemt: 1 van die 2 is zeker de mol niet 🙂
Ja natuurlijk, ik zal maar gaan slapen want helder denken lukt me nu precies niet meer. 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2016, 09:00

 3547  Sven
Klaartje schreef:Van grotere betekenis vond ik de uitspraak van Hanne die zei dat ze "liefst met Stijn in de finale zou willen zitten", maar dat dat misschien niet zou gebeuren omdat ze dacht dat Stijn op de verkeerde mol zat (wat ze hem natuurlijk niet kan zeggen, niet als zij de Mol is, maar ook niet als Hanne zelf kandidate is die de finale wil halen).
Is ook bij mij opgekomen, dat Hanne wist dat Stijn verkeerd was.
En waren de tranen op het einde van schuldgevoelens???
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2016, 12:09

 2245  Uma
masterveecee schreef:Is ook bij mij opgekomen, dat Hanne wist dat Stijn verkeerd was.
En waren de tranen op het einde van schuldgevoelens???
Tranen van emotie/verdriet in ieder geval: ze had zo graag met Stijn in de finale gezeten, omdat ze hem een "heel mooi mens" vindt. Ze gunde hem de overwinning (en de geldsom die eraan vasthangt) denk ik het meest. In een interview met Stijn laat hij ook duidelijk blijken dat hij Hanne ook heel graag had, misschien wel het liefst van allen. Wat wil je, twee jonge mensen van dezelfde leeftijd die bijna drie weken zeer close met elkaar optrekken, en eentje moet dan net voor de finale vertrekken: je zou voor minder een traantje laten, zelfs als je de Mol bent. De tranen van Hanne in deze eliminatie en Gilles en Cathy die haar troosten: met grote voorsprong het mooiste emo-moment uit de geschiedenis van De Mol.
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 13:33

 3483  Uma
Klaartje schreef:...
De tranen van Hanne in deze eliminatie en Gilles en Cathy die haar troosten: met grote voorsprong het mooiste emo-moment uit de geschiedenis van De Mol.
Leuk dat dit je bijgebleven is: is Cathy dan toch niet zo onsympathiek? zie ex-molinator @ voorspellen wie de volgende afvaller is?