Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

mollig1816 mar 2016, 19:46

 229  Bert
Vreemd dat hier nog niet meer over gezegd is geweest, of ik moet er hebben over gelezen.

Er is een dubbelinterview voor de eliminatie met hanne en stijn.

Hanne vraagt of hij nog altijd de twee zelfde verdenkt en of hij er 1 van de twee gaat kiezen
Stijn zegt ja

Waarop Hanne zegt: dan valt er sowieso 1 van ons twee af want ik heb een andere.

Waar kan dat ooit op slaan?

Eigenlijk is er maar 1 mogelijke verklaring en dat is dat Hanne de mol is. Van Stijn weten we namelijk dat hij het niet is ( hij ligt er uit).
Ik ga er van uit dat Stijn Hanne niet verdenkt (zegt hij in de laatste aflevering zelf), dus twijfelde hij al heel de tijd tussen Cathy en Gilles.
Stijn wil op dat moment niet zeggen wie van de twee het is, maar Hanne is hier door wel zeker dat 1 van hen twee het spel gaat moeten verlaten?
Tenzij Hanne denkt dat het Stijn is, maar dan is het heel onwaarschijnlijk dat zij er wel in blijft.

Mijn indruk van de laatste dag van de laatste aflevering was dat Hanne het emotioneel heel moeilijk had. Ze heeft duidelijk serieus boontje voor Stijn en lijkt enorm zeker dat de finale niet voor beide zal zijn, ze zit er ook gelaten bij bij de eliminatie.

Zoals altijd....wat me dan weer doet twijfelen... ligt het er niet te fel op?
Gebruikersavatar

geertn44416 mar 2016, 20:05

 236
De verdachten van Stijn zijn (volgens mij): Hanne & Gilles (dat is nochtans mijn idee).
Hanne zal dan op Cathy zitten (hetgeen wel kan kloppen als ik haar reacties bekijk).

Dan zou het toch kunnen kloppen wat ze zegt....
Gebruikersavatar

mollig1816 mar 2016, 20:19

 229  Bert
Stijn zegt letterlijk dat hij Hanne absoluut niet verdenkt. (op moment dat hanne er niet bij zit)
Gebruikersavatar

rolhad16 mar 2016, 20:54

 434
Ik had het gevoel dat Hanne Gilles verdenkt en Stijn natuurlijk dan Cathy(aangezien hij Hanne niet verdenkt). Cathy zei 2afl geleden dat ze Hanne (als enigste?)vertrouwt en zit volgens mij ook op Gilles.
Gebruikersavatar

Woestijnmol16 mar 2016, 20:58

Forum veteraan  222
Misschien verdacht Hanne Stijn. Daarom ook dat ze zo emotioneel reageerde, omdat haar mol uiteindelijk de mol niet blijkt te zijn, waar ze blijkbaar zo zeker van was...
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 21:05

 3483  Uma
rolhad schreef:Ik had het gevoel dat Hanne Gilles verdenkt en Stijn natuurlijk dan Cathy(aangezien hij Hanne niet verdenkt). Cathy zei 2afl geleden dat ze Hanne (als enigste?)vertrouwt en zit volgens mij ook op Gilles.
Ervan uitgaande dat Hanne niet De Mol is (anders zijn hypotheses over wie Hanne al dan niet verdenkt een beetje zinloos), verdenkt Hanne Gilles en niet Cathy. Ze heeft papieren uit een molboek weggemoffeld zodat Cathy die niet zou zien. Het enige logische doel daarvan is om Cathy de extra info over De Mol niet te bezorgen.


edit: nee, Hanne zou toch Stijn verdacht kunnen hebben, in welk geval ze de extra info uit die papieren ook niet wou delen. Maar in beide gevallen verdenkt ze dus niet Cathy.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2016, 21:43

 3547  Sven
Stel dat Hanne en Stijn dezelfde mol hebben/hadden? Maar Hanne meer vragen juist had?
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 21:59

 3483  Uma
masterveecee schreef:Stel dat Hanne en Stijn dezelfde mol hebben/hadden? Maar Hanne meer vragen juist had?
Ja dat kan ook. maar dat betekent dat iedereen dan juist zat.

edit: of beiden fout 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2016, 22:10

 3547  Sven
Wat theoretisch best mogelijk is
Gebruikersavatar

rolhad16 mar 2016, 22:42

 434
Als Hanne de mol zou zijn, zou ze dus vlakaf tegen Stijn gezegd hebben voor de camera dat hij op haar moet stemmen?
Want als Stijn 1 van de 2 gaat pakken die hij verdenkt(Cathy en Gilles dan aangezien hij Hanne niet verdenkt), heeft hij niet veel andere keus dan op haar te stemmen (aangezien op zichzelf stemmen gen nut heeft) om Hanne gerust te stellen?

Lijkt me raar en niet logisch. Of ben ik fout aan het redeneren?


En ik vraag me af waarom Hanne nog Stijn zou verdenken(als ze niet de mol is), aangezien ze in de molboekjes heeft kunnen kijken en *hopelijk* nuttige info heeft kunnen vinden.
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mar 2016, 22:53

 3483  Uma
rolhad schreef:Als Hanne de mol zou zijn, zou ze dus vlakaf tegen Stijn gezegd hebben voor de camera dat hij op haar moet stemmen?
Want als Stijn 1 van de 2 gaat pakken die hij verdenkt(Cathy en Gilles dan aangezien hij Hanne niet verdenkt), heeft hij niet veel andere keus dan op haar te stemmen (aangezien op zichzelf stemmen gen nut heeft) om Hanne gerust te stellen?

Lijkt me raar en niet logisch. Of ben ik fout aan het redeneren?
Eerlijk gezegd snap ik je redenering niet en begrijp ik niet waar je naartoe wil?

rolhad schreef:En ik vraag me af waarom Hanne nog Stijn zou verdenken(als ze niet de mol is), aangezien ze in de molboekjes heeft kunnen kijken en *hopelijk* nuttige info heeft kunnen vinden.
Enkel de molboekjes van de afvallers waren beschikbaar en welke info daar in te vinden is, en of die juist is??
Gebruikersavatar

NeverWrong17 mar 2016, 00:17

 17
Hanne was wel erg bezig met het mogelijk vertrek van Stijn en weinig met dat van haarzelf terwijl ze toch een vrij competitief persoon lijkt te zijn.

En dan het huilen na de eliminatie van Stijn, zou schuldgevoel daarin hebben meegespeeld? Moeilijk te zeggen.