Hanne is niet De Mol
Gebruikersavatar

NeverWrong17 mar 2016, 00:58

 17
Bij het kiezen wie welke proef moet doen is Hanne heel snel om te zeggen dat ze supergraag wil paardrijden omdat ze weet dat er veel meer geld te winnen en dus ook te verliezen is bij deze opdracht als bij het vogelspotten.

Haar tactiek bij deze opdracht is vooral proberen zoveel mogelijk tijd te verliezen zodat al het verdiende geld teniet wordt gedaan. Het was Gilles die Hanne aanmaande om bij het flessen schieten door te gaan naar de volgende opdracht.

Bij de opdracht van de hekken verplaatsen bij de schapen staan Gilles en Hanne tegenover elkaar. De schapen ontsnappen aan de kant waar Hanne de hekken aan het verplaatsen was. De hekken vormen daar wel een zeer grote opening. De commentatorstem daarentegen zegt dit: "Door de regen gaan Hanne en Gilles iets te overhaast te werk bij het verplaatsen van de hekken..." 🙂
Wanneer Gilles achter het schaap aanloopt laat ze ineens ook alle andere schapen ontsnappen.
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 08:39

 3547  Sven
Ze hebben dacht ik wel 'takje-trek' gedaan 😉
Gebruikersavatar

NeverWrong17 mar 2016, 09:10

 17
masterveecee schreef:Ze hebben dacht ik wel 'takje-trek' gedaan 😉
Omdat ook Cathy en Gilles wilden gaan paardrijden maar het gaat natuurlijk om de intentie om bij de belangrijkste proef te zitten.

Vergelijkbaar met de proef met het penalty trappen waar ook veel meer geld te verdienen was.
Gebruikersavatar

LodeD17 mar 2016, 09:17

 117
bij aflevering 7 heb ik eerder het gevoel dat er tegen de mol in zijn/haar briefing gezegd geweest is: "er is nu 4 dagen geen geld verdiend, amuseert u nu maar gewoon een beetje, en laat ze nog maar es wa geld verdienen"
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 09:19

 3547  Sven
LodeD schreef:bij aflevering 7 heb ik eerder het gevoel dat er tegen de mol in zijn/haar briefing gezegd geweest is: "er is nu 4 dagen geen geld verdiend, amuseert u nu maar gewoon een beetje, en laat ze nog maar es wa geld verdienen"
Ja, inderdaad, alsook om de verdenkingen wat te drukken 🙂
Gebruikersavatar

LodeD17 mar 2016, 09:25

 117
plausibel,... zo had ik het zelfs nog niet bekeken.
Gebruikersavatar

NeverWrong17 mar 2016, 11:42

 17
masterveecee schreef:Ja, inderdaad, alsook om de verdenkingen wat te drukken 🙂
Door ineens alle schapen te laten ontsnappen? 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 11:53

 3547  Sven
NeverWrong schreef:Door ineens alle schapen te laten ontsnappen? 🙂
Dat was Hanne, maar die is de mol niet 😉 😃
Gebruikersavatar

hanspans17 mar 2016, 15:49

 2
Hanne en Gilles reden door het grasland.
De gaucho's lagen nog te rusten.

Plots was er een opname vanuit de lucht.
Ik zag dat er een bandenspoor was in het gras. Het was volgens mij bewust gemaakt.
Het was een cijfer 8. 8e Letter van het alfabet? H

Hint van de makers naar Hanne als de Mol?
Gebruikersavatar

masterveecee17 mar 2016, 16:07

 3547  Sven
hanspans schreef:Hanne en Gilles reden door het grasland.
De gaucho's lagen nog te rusten.

Plots was er een opname vanuit de lucht.
Ik zag dat er een bandenspoor was in het gras. Het was volgens mij bewust gemaakt.
Het was een cijfer 8. 8e Letter van het alfabet? H

Hint van de makers naar Hanne als de Mol?
==> http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=28&t=1823
Gebruikersavatar

zwartemol17 mar 2016, 19:04

 121
Ik vond hier nog iets verdachts :

Bij het schieten achter de flessen ... op 10.22 , Hanne zegt 10 euro , maar je ziet daar wel een raar manoeuvre ... vlgs mij heeft ze daar een hoog bedrag voor 10 euro ingeruild , en het zal wss 1000 euro zijn 😃 , wat ze al had geschoten ... zou ze het uit haar mouw schudden of uit haar verband 😂