Ruth is niet De Mol
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt02 feb 2016, 20:53

 90  Uma
Ik vond het einde van de eerste aflevering wel goed in beeld gebracht. Precies een film!
Auto op slot. Politiewagen die nog voorbij rijdt. En dan de zoom-out onder die straatlantaarn...

Van wat we gezien hebben kunnen we concluderen dat de groep moet beslissen of Ruth terug komt of niet.
Maar tegen welke (geld)prijs? Als speler is het natuurlijk niet interessant om een afvaller terug het spel in te werken.
Gebruikersavatar

Raven03 feb 2016, 02:44

Forum veteraan  22
Misschien zoek ik het te ver, maar is dit een soort bluf van de makers?

De eerste die afvalt zal er wellicht wel terug in raken, zeker omdat ze een warme moederfiguur lijkt te zijn. Zo wordt ze voor de rest vrijwel helemaal buiten verdenking gesteld. Of is dat risico nu eenmaal te groot? Stel dat de overige leden zeggen: nope, buiten is buiten?
Gebruikersavatar

Nonline03 feb 2016, 08:29

Molerator  6547  Uma
Ik denk niet dat Ruth gaat terugkomen en dat risico zouden de makers nooit nemen. Zou ook gewoon op niets slaan...
Gebruikersavatar

davygijbels04 feb 2016, 23:37

 16
Het hangt er volgens mij vanaf op welke manier ze terug in het spel kan komen:
Als het volledig van de groep zal afhangen denk ik dat ze inderdaad moeilijk De Mol kan zijn...

Maar misschien hangt het niet enkel van de groep af, en kan er toch nog gestuurd worden door de makers?
Afwachten tot aflevering 2 :x
Gebruikersavatar

djennix09 feb 2016, 17:51

 51
Arme Ruth, ik had er wel compassie mee :(

Aan de andere kant is ze ook niet slim te werk gegaan. Ze had beter een groter bedrag vermeld aan de groep i.p.v. 'slechts' 5000€.
Misschien dat de groep dan eerder geneigd was om haar terug op te nemen.
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt09 feb 2016, 17:57

 90  Uma
Haar explosieve exit mogen we als de ergste van alle bestaande mol-reeksen beschouwen. Stel jezelf in haar plaats. En dan die rode verf, precies een horrorfilm. Het zat briljant in elkaar. Ik denk dat Ruth gewoon te eerlijk was voor het spel.

Ik vond ze precies een jongere versie van Sien Eggers: een grappige, ietwat stuntilige vrouw.
Gebruikersavatar

weyns196010 feb 2016, 16:36

 426
Vreemd: terwijl de groep beraadslaagt of Ruth wel of niet mag terugkomen, of vragen wel of niet mogen worden beantwoord, heeft Bruno de walkie talie vast en zendt hij uit, want Ruth kan alles horen.