Stijn is niet De Mol
Gebruikersavatar

doubleG16 feb 2016, 13:02

 5
Weet iemand toevallig in welke voetbalcompetitie / op welk niveau Stijn voetbal speelt?

Ik kan maar niet van het gedacht af dat hij 4 maal (zeer vlot) achtereen een penalty binnentrapt tegen (na wat opzoekwerk) een vrij goede keeper (aflevering 2).
De penalties lijken mij veel te gemakkelijk binnengaan, worden niet echt hard getrapt en lijken ook meer in het centrum van de goal geplaatst te zijn (wat voor een keeper dus gemakkelijker zou zijn dan bijv. in de kruising).
1, 2 of misschien 3 penalties achter elkaar OK, maar 4 ?

Daarom dus mijn vraag... op welk niveau speelt Stijn?

gr
Gebruikersavatar

LodeD16 feb 2016, 14:58

 117
hmmm, ik vind het niet gemakkelijk terug, maar van wat ik tegenkom vermoed ik dat het KFC Verbroedering Lommel is.
Gebruikersavatar

axelphilips17 feb 2016, 10:17

 5
Lommel = Mol ?
Gebruikersavatar

doubleG17 feb 2016, 15:41

 5
axelphilips schreef:Lommel = Mol ?
haha ja wie weet 🙂


Is inderdaad verbroedering Lommel waar Stijn bij speelt, 4 de provinciaal A.
tegen een goalkeeper uit 3de klasse Argentinië, niet slecht
Gebruikersavatar

Sint-joris24 feb 2016, 00:08

 73
Uit de penalty's durf ik niet veel afleiden.
Hij kan als gewone speler zich volledig voor de groepspot inzetten of als mol zand in de ogen strooien, maar hij moet ze nog steeds zelf binnen trappen.
Ik denk niet dat de makers aan een plaatselijke keeper gaan mededelen wie zijn penalty's moeten binnengaan.
Gebruikersavatar

weyns196024 feb 2016, 23:30

 426
Sint-joris schreef:Uit de penalty's durf ik niet veel afleiden.
Hij kan als gewone speler zich volledig voor de groepspot inzetten of als mol zand in de ogen strooien, maar hij moet ze nog steeds zelf binnen trappen.
Ik denk niet dat de makers aan een plaatselijke keeper gaan mededelen wie zijn penalty's moeten binnengaan.
De keeper liet ze wel gemakkelijk binnen, zeker die laatste: keeper vertrok al naar een hoek nog voordat Stijn de bal raakte en dus nog niet kon verraden in welke hoek hij ging schieten.
Gebruikersavatar

Kita_V25 feb 2016, 23:31

 37
Sint-joris schreef:Uit de penalty's durf ik niet veel afleiden.
Hij kan als gewone speler zich volledig voor de groepspot inzetten of als mol zand in de ogen strooien, maar hij moet ze nog steeds zelf binnen trappen.
Ik denk niet dat de makers aan een plaatselijke keeper gaan mededelen wie zijn penalty's moeten binnengaan.
Misschien deden ze dat net wel?
Gebruikersavatar

doubleG09 mar 2016, 04:58

 5
Sint-joris schreef:Uit de penalty's durf ik niet veel afleiden.
Hij kan als gewone speler zich volledig voor de groepspot inzetten of als mol zand in de ogen strooien, maar hij moet ze nog steeds zelf binnen trappen.
Ik denk niet dat de makers aan een plaatselijke keeper gaan mededelen wie zijn penalty's moeten binnengaan.
Mij lijkt het ook net zeer gemakkelijk om dit af te spreken: eerste 2 keer links springen, dan een keer rechts, en dan nog eens links (bijvoorbeeld).
Wat ideaal zou zijn om Stijn als topkandidaat voor te stellen (wat ze trouwens doorheen de hele reeks tot nu toe doen) zodat wij op het einde zouden zeggen 'och nee Stijn toch niet'... Wat mij opvalt is dat er elke week wel iemand of meerdere in aanmerking komt om de mol te zijn, maar Stijn blijft steeds buiten schot, hoewel hij toch ook al enkele "fouten" heeft gemaakt.

En hoewel Stijn (zo lijkt toch) al wat geld in de pot heeft gebracht draait het er uiteindelijk om hoeveel geld hij niet in de pot heeft gebracht, en dat zal de kijker natuurlijk pas op het einde te weten komen.

Of Stijn is een topkandidaat en ontmaskert de Mol binnen enkele weken 🙂 Het is volgens mij alles of niets bij hem.
Gebruikersavatar

HetIsStijn10 mar 2016, 19:21

 11
Als Gilles spreekt over de pot terugbrengen naar nul kijkt hij wel naar Stijn.

[ external image ]

Nu ja, die laatste penalty gaat er uiteraard ook in. Toeval of foutje van Stijn? 🙂