Stijn is niet De Mol
Gebruikersavatar

Kita_V20 feb 2016, 03:45

 37
Stijn blijft als enige over om de laatste schakelaar te kunnen afzetten maar in de laatste minuut lijkt hij wel expres tijd te verliezen en in de laatste 10 seconden is hij zelfs niet meer in beeld...
Langs de andere kant was het ook wel heel gek dat Gilles geen verf aan zijn overall had?

Gek word ik van dit spel 😃
Gebruikersavatar

Tobees22 feb 2016, 16:09

 19
Als enkel Stijn nog over blijft begint de volgende muziek: de groep Korn met het nummer "BLIND".
Is de mol ook niet blind! Zien we hem in actie?
Gebruikersavatar

doubleG22 feb 2016, 16:28

 5
Tobees schreef:Als enkel Stijn nog over blijft begint de volgende muziek: de groep Korn met het nummer "BLIND".
Is de mol ook niet blind! Zien we hem in actie?
goed opgemerkt!
Gebruikersavatar

Tobees22 feb 2016, 16:31

 19
Wat me nog is opgevallen: als de proef met de schakelaars is afgelopen, is er een beeld te zien van Gilles de Coster met de armen open en op de achtergrond Stijn. Links is op de muur grafitti te zien => “DIOS TEAM”!
Zijn zij het “gods team” van dit seizoen? => min 18:10
Gebruikersavatar

Sint-joris23 feb 2016, 20:15

 73
Tobees schreef:Als enkel Stijn nog over blijft begint de volgende muziek: de groep Korn met het nummer "BLIND".
Is de mol ook niet blind! Zien we hem in actie?
Of gewoon gekozen omdat de schutters geblinddoekt zijn?

Waar ik me het meest vragen bij stel is waarom hij bij het uitzetten van de vierde schakelaar 'VIER' roept.
Verdoken reclame voor de zender is misschien wat ver gezocht, maar op dat moment is nog de enige in het spel. Niemand heeft nog boodschap aan zijn geroep. Hij verraadt enkel zijn eigen positie aan de blinde schutters.
Gebruikersavatar

weyns196023 feb 2016, 23:18

 426
Tobees schreef:Wat me nog is opgevallen: als de proef met de schakelaars is afgelopen, is er een beeld te zien van Gilles de Coster met de armen open en op de achtergrond Stijn. Links is op de muur grafitti te zien => “DIOS TEAM”!
Zijn zij het “gods team” van dit seizoen? => min 18:10
Er staat volgens mij "DIOS TE AMA".
Gebruikersavatar

weyns196023 feb 2016, 23:20

 426
Sint-joris schreef:Of gewoon gekozen omdat de schutters geblinddoekt zijn?

Waar ik me het meest vragen bij stel is waarom hij bij het uitzetten van de vierde schakelaar 'VIER' roept.
Verdoken reclame voor de zender is misschien wat ver gezocht, maar op dat moment is nog de enige in het spel. Niemand heeft nog boodschap aan zijn geroep. Hij verraadt enkel zijn eigen positie aan de blinde schutters.

Yeap, verdacht, net zoals hij blijft rondhangen totdat de tijd op is, hij had alles of niets kunnen halen met de laatste schakelaar aan de buitenkant uit te zetten, er zou niets verloren zijn als hij was "geschoten" maar er was wel veel te winnen als ook de laatste schakelaar eraan ging...