Stijn is niet De Mol
Gebruikersavatar

paprika09 mar 2016, 21:24

 3
ik heb een theorie bij het ruiken van die bloesjes: ze hadden alles juist geraden.
Volgens mij is zoiets volstrekt onmogelijk en hebben de tv makers dit gewoon als grappige televisie ingelast - met de ruikende medewerking van hun mol - Stijn dus...
Ik zie geen enkele reden waarom hij nog in het circuit is - hij houdt zich zo veel mogelijk op de achtergrond, waardoor hij onder de radar blijft terwijl de 3 babbelaars alle aandacht genieten...
Gebruikersavatar

weyns196009 mar 2016, 21:34

 426
paprika schreef:ik heb een theorie bij het ruiken van die bloesjes: ze hadden alles juist geraden.
Volgens mij is zoiets volstrekt onmogelijk en hebben de tv makers dit gewoon als grappige televisie ingelast - met de ruikende medewerking van hun mol - Stijn dus...
Ik zie geen enkele reden waarom hij nog in het circuit is - hij houdt zich zo veel mogelijk op de achtergrond, waardoor hij onder de radar blijft terwijl de 3 babbelaars alle aandacht genieten...
Geur is heel persoonlijk. Sommige mensen stoten mekaar (onbewust) af net vanwege geur die hen niet aanstaat. Mama's herkennen hun pasgeboren baby's aan hun geur. Dus ik vind deze proef niet zo onoverkomelijk. Al kan het altijd dat Stijn - ALS hij de mol is - hier werd geholpen om de proef te doen slagen. Maar met welk doel? Net zoals jij zouden de andere spelers het helemaal niet zo raar vinden dat zo'n aartsmoeilijke proef niet lukt.
Gebruikersavatar

Klaartje09 mar 2016, 23:12

 2245  Uma
Ik vond het ook wel een beetje verbazend dat deze geurproef effectief lukte. Zeven bezwete T-shirts linken aan de juiste personen, enkel en alleen maar op basis van de geur (of stank, het is maar hoe je het bekijkt). Mensen die wekelijks de was doen voor verschillende mensen, moeten dat maar eens proberen: niet kijken naar het kledingstuk maar gewoon eraan ruiken en beslissen: ah, dat is van mijn man, dat is van mijn zoon of dochter, dat is iets van mij enz.

Supergoed gedaan dus van Stijn en Thibaud! Om daarin te slagen moet je wel wat geluk hebben en misschien hadden ze dat toevallig. Ze hadden in eerste instantie al meeval dat ze na hun eerste poging er vijf van de zeven juist hadden, in tweede instantie hadden ze dan ook weer meeval dat ze net de twee shirts die ze eerst fout hadden, hadden omgewisseld.

Gewoon chance dat het juist was, vermoed ik. Een mollenstreek zie ik daar niet in.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mar 2016, 10:06

 3547  Sven
Ik moet zeggen, ik haal de kleren van mijn vrouw en kinderen eruit ze 😉

Maarja, met de wandeltocht en de proef in het sllachthuis, zullen ze wel gezweet hebben, deo gebruikt hebben, en ik veronderstel dat iedereen maar 1 pulle deo meeheeft. Na een aantal dagen weet je wel welke
Gebruikersavatar

LodeD10 mar 2016, 10:11

 117
masterveecee schreef:Ik moet zeggen, ik haal de kleren van mijn vrouw en kinderen eruit ze 😉

Maarja, met de wandeltocht en de proef in het sllachthuis, zullen ze wel gezweet hebben, deo gebruikt hebben, en ik veronderstel dat iedereen maar 1 pulle deo meeheeft. Na een aantal dagen weet je wel welke
Bij de extra filmpjes op de site van vier, is er een filmpje waarin hanne & stijn met elkaar babbelen over de manier waarop stijn & thibaud te werk gegaan zijn om de geuren te onderscheiden. Ik vind dat ze dat supergoed aangepakt hebben.