Stijn is niet De Mol
Gebruikersavatar

bbbrrrt15 mar 2016, 00:48

 24  Uma
We zullen je missen, Stijn! :cry:
Gebruikersavatar

Mateo15 mar 2016, 01:14

 870
Ja, inderdaad. Ik vind het heel jammer dat Stijn niet in de finale zit. Aardige, intelligente man en goede speler.
Gebruikersavatar

masterveecee15 mar 2016, 08:40

 3547  Sven
I second that!
Gebruikersavatar

Moldedju15 mar 2016, 09:06

 507  Yens
Bedankt Stijn !!! We gaan je missen in de finale !!!
Gebruikersavatar

Klaartje15 mar 2016, 13:06

 2245  Uma
Stekke, we gaan er enen drinken van 't weekend he jong! Goed gedaan, jongen. We zijn trots op je!
Gebruikersavatar

Wouterc15 mar 2016, 13:12

 147
Goed gedaan Stijn, Lommel kan fier op u zijn 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2016, 13:36

 3483  Uma
Klaartje schreef:Stekke, we gaan er enen drinken van 't weekend he jong! Goed gedaan, jongen. We zijn trots op je!
OMG dit is niet eerlijk, jij kent die gast - dit is voorkennis :? 😉
Gebruikersavatar

Yvo15 mar 2016, 23:20

 1111  Uma
Ik had ook gehoopt dat hij in de finale zat en was nogal ongelukkig toen ik een rood scherm zag nadat zijn naam werd ingetikt.
Als er één was van wie ik wilde dat hij de finale zou halen, dan was het Stijn wel.
Ik had eigenlijk gehoopt dat hij het spel ging winnen. :(
Gebruikersavatar

HetIsStijn16 mar 2016, 13:02

 11
Bah, had toch ook echt gehoopt dat hij de laatste aflevering zou halen.
Ik zie het liefst een onderwachte mol, daarom bleef ik ook bij Stijn, ook al begon ik elke aflevering meer te twijfelen. 🙂
Ik hoop dan nu dat het Gilles is, maar vermoedelijk zal het Cathy of Hanne zijn, wat ik wel teleurstellend zou vinden aangezien die toch al een heel aantal afleveringen verdacht zijn. 🙂
Gebruikersavatar

weyns196016 mar 2016, 15:36

 426
HetIsStijn schreef:Bah, had toch ook echt gehoopt dat hij de laatste aflevering zou halen.
Ik zie het liefst een onderwachte mol, daarom bleef ik ook bij Stijn, ook al begon ik elke aflevering meer te twijfelen. 🙂
Ik hoop dan nu dat het Gilles is, maar vermoedelijk zal het Cathy of Hanne zijn, wat ik wel teleurstellend zou vinden aangezien die toch al een heel aantal afleveringen verdacht zijn. 🙂
Stijn, je was een zeer fijne kandidaat, toffe kerel, we hebben genoten van jouw deelname!

Hanne staat in zowat alle polls als meest verdachte - zij zal dus (hoop ik!!!) niet de mol zijn.
Cathy staat onderaan het verdachten-lijstje, met weinig inbreng in de pot, weinig opvallende verdachte handelingen - zijn kan de perfecte mol zijn.

En toch hoop ik dat het Gilles is :-D