Tijdens de allereerste groepsfoto zegt Issa dat ze verradersbloed naast haar voelt stromen.
Hanne, Ruth, en aan de andere kant Manualla kijken daarop toevallig naar Thibaud, die als enige strak blijft voor hem staren. Als je het fragment herbekijkt, zie je op het moment zelf dat Thibaud nogal ongemakkelijk lacht. Iedereen kijkt wie waar staat, behalve Thibaud. Of hij wilt zo goed mogelijk op de foto staan
Wanneer ze in aflevering 1 buiten rond tafel zitten merkt Hanne op dat Thibaud een bril draagt. Daarop vraagt ze op de man af of hij de mol is. Hij kijkt enkele seconden haar aan zonder iets te zeggen. Na die aarzeling van 2 seconden vraagt hij daarop of Hanne ook een bril draagt. Mooie manier om een netelige vraag te ontwijken.
In het begin van aflevering 3 vragen ze aan iedereen of ze de mol zijn. Als Thibaud ontkent dat hij de mol is, maakt hij onbewust een knikkende beweging op het moment dat hij het zegt. Ook het feit dat hij zijn ogen op dat moment vaak sluit als hij praat wijst op een stress-signaal. Mensen die leugens vertellen schijnen namelijk veel minder vaak te knipperen met hun ogen terwijl ze hun leugen vertellen, maar tot acht keer zo snel knipperen wanneer ze ermee klaar zijn.
Het lijkt misschien allemaal wat ver gezocht, maar als ik me baseer op de hints die je uit de afleveringen kunt halen, dan zie ik al helemaal het bos niet meer door de bomen, dus concentreer ik me op de non-verbale tekenen.