Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Jansen08 feb 2017, 15:25

3423  Yens
Eerst en vooral mea culpa slaan: ik ontdekte zonet een artikel over De Mol in de Focus Knack van vorige week. Het probleem is dat het tijdschrift nu niet meer in de krantenwinkel beschikbaar is omdat vandaag de nieuwe Knack al uitgekomen is. Het artikel is wel nog beschikbaar op de website van Focus Knack, met dien verstande dat je dan moet registreren op de website omdat ze slechts toelaten dat je 4 artikels per maand op hun website kan lezen zonder abonnee te zijn. Het artikel is zeer interessant en geeft goed weer welke geheimhoudingstacktieken ze gebruiken om te voorkomen dat de identiteit van de mol (en de kandidaten!!) bekend zou geraken. Link naar het artikel vind je hier:
http://focus.knack.be/entertainment/tv- ... 10497.html

masterveecee08 feb 2017, 15:27

3547  Sven
quoten mag ook altijd ^^

Jansen08 feb 2017, 15:34

3423  Yens
Inderdaad 🙂. Maar vermits het artikel 3 bladzijden lang in het tijdschrift is, kan ik moeilijk het hele artikel hier quoten 😃 Ik zal er een zin uithalen, de me de wenkbrauwen deed fronsen: "De naam van De Mol staat nergens neergeschreven. Niet op papier, niet in een e-mail. We spreken ZIJN naam ook nooit uit. We hebben het alleen maar over 'De Mol'. Je weet nooit wie meeluistert." Deze uitspraak komt van Kelly van den Bleeken (Casting en Redactie). Is het woord "zijn" een verspreking, een moedwillige manier om iedereen op het verkeerde been te zetten of is het gewoon de macht der gewoonte om "zijn" te zeggen als het over de Mol gaat? :roll:

masterveecee08 feb 2017, 16:23

3547  Sven
ik denk ook wel dat het eerder standaard zal zijn, om "zijn" te gebruiken

Suspicious13 feb 2017, 22:34

106
Het woord 'mol' is mannelijk, ik veronderstel dat het daardoor komt.