Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

ex-molinator14 feb 2017, 10:02

3483  Uma
Tuurlijk zou het kunnen.
Hoewel het goed gezien is, lijkt me dit toch niet doorslaggevend. Als hint voor de kijker is het aanvaardbaar, maar als hint voor de deelnemers is het oneerlijk vanwege het feit dat die letterpuzzel maar voor 2 of 3 kandidaten echt zichtbaar is.

djennix14 feb 2017, 10:06

51
Hoezo oneerlijk? Er wordt steeds aan de kandidaten gevraagd wat ze willen doen.
De opdracht kiezen, of de groep overtuigen om een opdracht te mogen doen, is naar mijn mening ook een tactische keuze.

Jansen14 feb 2017, 10:14

3423  Yens
djennix schreef:Hoezo oneerlijk? Er wordt steeds aan de kandidaten gevraagd wat ze willen doen.
De opdracht kiezen, of de groep overtuigen om een opdracht te mogen doen, is naar mijn mening ook een tactische keuze.
Niet in dit geval, hier hebben ze niet kunnen kiezen wie waar in de dierenproef zat.

ex-molinator14 feb 2017, 10:18

3483  Uma
djennix schreef:Hoezo oneerlijk? Er wordt steeds aan de kandidaten gevraagd wat ze willen doen.
Als er overal hints zijn ja, maar zelfs dan: Bouba en Robin waren in een kooi en konden die letterpuzzel niet zien.

Gian-Luca9814 feb 2017, 14:24

49
Ik snap je, maar het zou ook dit kunnen zijn.

[ external image ]

Jansen14 feb 2017, 14:54

3423  Yens
Sorry, maar ik denk dat het woordraadsel geen hints bevat. Ik kan me voorstellen dat bij het maken van de woordzoeker de programmamakers er als aardigheid de namen van de kandidaten insteken en het woord "mol" dat lijkt me ook best mogelijk toe te schrijven aan toeval, de letters M O en L zijn letters die veel voorkomen en zullen wel in elke woordzoeker zitten.

masterveecee15 feb 2017, 09:58

3547  Sven
ex-molinator schreef:Tuurlijk zou het kunnen.
Hoewel het goed gezien is, lijkt me dit toch niet doorslaggevend. Als hint voor de kijker is het aanvaardbaar, maar als hint voor de deelnemers is het oneerlijk vanwege het feit dat die letterpuzzel maar voor 2 of 3 kandidaten echt zichtbaar is.
Ik dacht dat ze sowieso verschillende tips in de afleveringen staken, voor de kandidaten maar ook voor de kijkers thuis.
Je weet nooit natuurlijk