Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Matthi14 feb 2017, 10:32

13
Omdat er volgens mij ook in de kick off al een tip zou zitten heb ik deze nog eens herbekeken.

Gilles begint met presenteren en stelt vragen waarop mensen dan een antwoord geven. Als Gilles in beeld komt zie je al op de computer die bij hem staat telkens al het volgende beeld dat op tv zal komen van de mensen die het antwoord geven. Behalve bij de eerste vraag! Daar staat het scherm al klaar voor de volgende vraag(en dat staat dus 2 keer op zijn scherm). Dus volgens mij is er iets speciaals met het eerste fragment!

Het zou ook typisch zijn dat ze al een tip steken in dat eerste fragment. Ik zie echter niet direct iets. Anderen die mee willen helpen met zoeken?

GBL 31514 feb 2017, 11:26

7  Uma
Als je aanneemt dat Hans de mol is, kan de kickoff al duidelijk aangeven dat de mol er nooit uitkan (aantal keer benadrukt) en aantal fragmenten later zie je Hans aantal keer zeggen: ofwel ben ik de mol, ofwel de winnaar maar ik ga sowieso door tot de finale

masterveecee15 feb 2017, 09:53

3547  Sven
Moet ik eens herbekijken om te snappen wat je bedoelt

masterveecee15 feb 2017, 12:16

3547  Sven
ik herinner het mij, heb dat ook gezien. Maar dat is gewoon montage, zodat het Gilles VB is die zogezegd het fragment start