Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Zatte Ru15 feb 2017, 15:38

28
Op Vier.be kan je extra filmpjes terugvinden die niet op TV vertoond zijn.
In één van die filmpjes met als titel 'Eliminatiestress' kan je terugvinden dat Bouba aan Eline vraagt: kan je eens zeggen "ik ben de MOL niet" terwijl ze hem in de ogen moet kijken.
Kunnen we hieruit afleiden dat Bouba Eline verdacht?

Als dit zo is dan kunnen we haar als Mol schrappen aangezien Bouba die aflevering naar huis moest.
Hoewel ik Eline als mol heb, vind ik dit toch een vreemd fragment..

beelden: http://www.vier.be/demol/videos/niet-op ... o_eli_afl2

jan-willem.carpentier15 feb 2017, 16:06

35
Vond dat ook een raar filmpje, maar het lijkt mij gewoon een humoristische opmerking van een nerveuze Bouba die grapt dat hij een kandidaat zou kunnen schrappen als Eline alvast zou zeggen dat ze de mol niet is.

Waarom Eline? Omdat dat zijn gesprekspartner is op dat ogenblik. Meer lees ik daar niet in.

Laleia15 feb 2017, 21:02

306
In de eerste aflevering uit Bouba verdenkingen over drie spelers: Bertrand, Eline en Annelies. Natuurlijk kan hij ondertussen van gedacht veranderd zijn.

Dominique15 feb 2017, 23:28

61
Best er dan ook ineens bij vermelden dat Eline antwoordde: 'Ik ben niet de mol....of misschien wel. Ben jij de mol?' In principe wel 'verdacht' dat je er ineens een mopje van maakt door dat erbij te zeggen want dan wordt het psychologisch minder moeilijk om eerst 'te liegen'.

Let wel ook: Bouba vermeldde tijdens het afval-interview dat die zijn antwoorden gespreid had.