Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

masterveecee08 feb 2017, 17:22

3547  Sven
ex-molinator schreef:Wat was jouw aanknopingspunt om de precieze lokatie te vinden?
op een bepaald moment is er een shot waar Bouba en nog iemand uit deze deur komen:
[ external image ]
(heb dat shot hier wel niet gezet, maar kom)
En dan even gezocht op "cape town" en "excelsior house 80", dat klopte dan niet volledig, maar via dat groen en rood dak zit ik er vlug op

ex-molinator08 feb 2017, 17:28

3483  Uma
Nice, dat was me niet bijgebleven.

masterveecee08 feb 2017, 17:30

3547  Sven
Mij ook niet. maar ik heb het stuk dan herbeken omdat ik iets zocht van mogelijk adres.
Dus niet omgekeerd, van "how jong, misschien moet ik dat eens opzoeken". Want ik ben eerst gaan zoeken naar hetzelfde zicht van de bergen erachter of ik die kan vinden op google. Maar met het adres was het stukken makkelijker natuurlijk 😛

oldgrumpy17 feb 2017, 16:31

88
Het enige wat ik er nog raar aan vond, is dat LIBRA geen engels is, noch zuidafrikaans. En het betekent zover ik weet eigenlijk in geen enkele taal iets als VRIJ
Dus LIBRA als "vrij" vertalen , is denk ik een kronkel die sommigen maken uit het franse LIBRE.

DUS waarom zou daar dan in godsnaam LIBRA hangen ???

Dus ben ik nog even verder gaan snuffelen en vind ik dit:
https://yellow.place/en/libra-vision-ca ... outhafrica

Er zit toch wel exact op die plaats een bedrijf dat LIBRA VISION HEET zeker.
Dat zie je trouwens ook op de foto's die MASTERVEECEE hier heeft gepost, maar daar had hij blijkbaar zelf over gekeken 😉

masterveecee17 feb 2017, 16:35

3547  Sven
blijkbaar 😉