Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Holmes25 feb 2017, 15:01

395
weyns1960 schreef:Volgens mij was het niet de koffer van Bouba en werd het vliegtuig afgesloten zonder deze koffer.

[ external image ]
In het beeld dat je toont kan je niet zien dat het vliegtuig volledig afgesloten is. Kijk in mijn eerste afbeelding hierboven naar de deur waar mijn rood pijltje naar verwijst en waar die gesitueerd is. Die zie je niet in beeld afgesloten worden. Zoals je in mijn tweede afbeelding kon zien, liet elke kandidaat zijn grote koffer op de begane grond staan. Dat deed dus ook Bouba.

Dit zijn nog 2 beelden van de koffer van Bouba en 1 van de koffer die blijft staan. Het rode etiket hangt aan dezelfde kant en de vorm is vergelijkbaar.

[ external image ]

weyns196025 feb 2017, 15:44

426
Holmes schreef:In het beeld dat je toont kan je niet zien dat het vliegtuig volledig afgesloten is. Kijk in mijn eerste afbeelding hierboven naar de deur waar mijn rood pijltje naar verwijst en waar die gesitueerd is. Die zie je niet in beeld afgesloten worden. Zoals je in mijn tweede afbeelding kon zien, liet elke kandidaat zijn grote koffer op de begane grond staan. Dat deed dus ook Bouba.

Dit zijn nog 2 beelden van de koffer van Bouba en 1 van de koffer die blijft staan. Het rode etiket hangt aan dezelfde kant en de vorm is vergelijkbaar.

[ external image ]
Je kan inderdaad gelijk hebben, maar ik blijf het toch een raar beeld vinden: de deur wordt gesloten maar die koffer blijft staan. Ik denk niet dat dit een "vergetelheid" is, maar wat dan wel ... ? Grrrrrr.

billie.holiday25 feb 2017, 16:05

462  Bert
Symbolisch , een achtergelaten Hans

weyns196025 feb 2017, 16:34

426
billie.holiday schreef:Symbolisch , een achtergelaten Hans
Raar symbool, zeker omdat Hans al met zijn koffer in de autokoffer terug weg was.

Vikken27 feb 2017, 19:33

65
Mij lijkt het niet de koffer van Bouba. De koffer die Bouba in zijn handen heeft is eerder zwart terwijl de achtergelaten koffer mij eerder blauw lijkt. Maar ik kan ook een ongeweten kleurenprobleem hebben :roll: