Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

sjackie.hoffman21 feb 2017, 13:03

48
Robin legt de nadruk dat hij verbrand verdenkt. Laten we ervan uitgaan dag hij alles invult op hem dan krijgen we .

Robin krijgt groen scherm dus is bertrand de mol! Of hij krijgt rood scherm en bertrand is kandidaat .

Bertrand krijgt groen scherm maar dan zou Robin toch het slechts gescoord moeten hebben en niet Marzena ?

Graag visie iemand

Jansen21 feb 2017, 13:10

3423  Yens
Zie mijn topic onder Eline: http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=47&t=2095

In de aflevering van gisteren hebben Eline en Bertrand dezelfde proeven gedaan: stel nu dat Eline de mol is (mijn topverdachte) en Robin vult gisteren de vragen in op basis van zijn verdenking Bertrand, dan heeft hij toch meerdere vragen juist omdat hij dezelfde antwoorden geeft die ook van toepassing zijn op Eline.

Jansen21 feb 2017, 13:12

3423  Yens
sjackie.hoffman schreef:Robin legt de nadruk dat hij verbrand verdenkt.
En een verbrande kandidaat ben ik nog niet tegenkomen 😉. Of zou Betrand zich gisteren "verbrand" hebben aan het eerste rode scherm? :twisted:

ex-molinator21 feb 2017, 13:12

3483  Uma
sjackie.hoffman schreef:...
Robin krijgt groen scherm dus is bertrand de mol!
Geen idee hoe je daaraan komt.
Mijn opvatting hierover =
Robin krijgt groen scherm en heeft dus meer goede antwoorden dan diegene die het rood scherm krijgt. Verder kan ik er weinig uit afleiden, zelfs met aanname dat Robin alles op Bertrand ingevuld heeft want als Robin zo overtuigd is dan zullen anderen dat wellicht ook zijn en dan komt het aan op aantal correct ingevulde vragen en desnoods tijd.

frank.troch21 feb 2017, 16:25

253  Yens
eveline.vanhemel schreef:En een verbrande kandidaat ben ik nog niet tegenkomen 😉. Of zou Betrand zich gisteren "verbrand" hebben aan het eerste rode scherm? :twisted:
Marzena zei wel dat als Hans en Robin gezien werden door de bewaker dat ze dan "verbrand" zouden zijn. Misschien wou ze hier mee zeggen dat de mol, Bertrand, persoonlijk Robin en Hans in brand zou komen steken? :drunken:

Laleia24 feb 2017, 10:06

306
sjackie.hoffman schreef:Robin krijgt groen scherm dus is bertrand de mol!
Als een paar keer iets dergelijks gelezen hier op het forum. Waar halen jullie toch het idee dat een groen scherm betekent dat je de juiste mol hebt?

astridm24 feb 2017, 10:36

287
Laleia schreef:Als een paar keer iets dergelijks gelezen hier op het forum. Waar halen jullie toch het idee dat een groen scherm betekent dat je de juiste mol hebt?
Er is in Nederland eens iemand in de finale gekomen, terwijl hij in alle tests de verkeerde mol had. Dat was natuurlijk geluk hebben, maar een groen scherm zegt dus eigenlijk niets over de mol. Het enige dat een groen scherm aangeeft, is dat je meer goede antwoorden had dan iemand anders.

Rik24 feb 2017, 11:20

122  Uma
Zoals hierboven aangeeft, het is niet omdat je de juiste mol verdenkt dat je de antwoorden juist kunt invullen. Of omgekeerd, op een foute mol zitten, maar door 'foute' antwoorden in te geven toch door zijn.

Noptje24 feb 2017, 12:40

181
Plus dat je als mol ook wel voor de camera moet zeggen wie je hoofdverdachte is... Anders valt het wel op als je 9 kandidaten hun verdachte hoort, en van 1 iemand niet...

Laleia25 feb 2017, 19:59

306
astridm schreef:Er is in Nederland eens iemand in de finale gekomen, terwijl hij in alle tests de verkeerde mol had. Dat was natuurlijk geluk hebben, maar een groen scherm zegt dus eigenlijk niets over de mol. Het enige dat een groen scherm aangeeft, is dat je meer goede antwoorden had dan iemand anders.
Daarvoor hoef je zelfs niet naar Nederland te kijken. Bij ons in seizoen twee haalde Nikki de finale terwijl ze Marianne nog steeds verdacht. Maar vrijwel iedereen is er toen uit gegaan omdat ze Marianne verdachten.

masterveecee28 feb 2017, 12:26

3547  Sven
Ok, Robin, tijd om een nieuwe mol te zoeken zou ik zeggen 😛