Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

glashelder27 feb 2017, 23:38

53
Helemaal in het begin van de aflevering wordt een satellietfoto getoond waarna er wordt ingezoomd op Zuid-Afrika. Ik vond de wolkjes hier precies rare vormen hebben (links van Zuid-Afrika). Strak afgelijnd, precies letters. Of misschien zie ik spoken, dat ook 😉

[ external image ]

[ external image ]

Kobe28 feb 2017, 17:50

429
Ik vond het ook al vreemd. Mijn mama hier thuis zei ook direct :'da is een gezicht!' alhoewel ze niet echt into de mol is me hints enzo. Maar van wie?

Wss zal het weer illusie zijn, maar elke mogelijke hint, blijft een hint.

Klaartje28 feb 2017, 17:55

2245  Uma
Heel leuk dit!

Doet me denken aan wat sommigen zagen in de stofwolken die oprezen, toen in september 2001 de Twin Towers in New York instortten: zij zagen het gezicht van Osama Bin Laden in die stofwolken, met typische baard en al!

Beauty is in the eye of the beholder...

ONBEKEND28 feb 2017, 18:13

Met de beste wil van de wereld zie ik daar geen gezicht of letters in.

chicawah.janssen28 feb 2017, 20:42

8153
sandra.impe schreef:Met de beste wil van de wereld zie ik daar geen gezicht of letters in.
Ik ook niet.

Vanoverscheet28 feb 2017, 20:45

3
chicawah schreef:Ik ook niet.
Ik ook niet hoor. Al vond ik het wel een opmerkelijk beeld om plots in aflevering vier te tonen, maar er verder niets in gezien of over nagedacht..

glashelder28 feb 2017, 23:49

53
Allez, echt niet? Op het eerste screenshot vlak onder de play-button, in het tweede screenshot er net links van. Nee? Ik zie ook niet meteen superduidelijke letters, maar ik vind het precies te rare wolkenformaties om toevallig te zijn (of misschien is dat perfect mogelijk, ik ken niet zoveel van wolken).