Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

frank.troch02 mar 2017, 12:40

253  Yens
Je moet gewoon zelf ook in deze thread posten: "aaaah, nu heb ik hem ook door" en dan zal je zien dat je zelf ook het inzicht krijgt over de grote tip wie de mol is ! :mrgreen:

ex-molinator02 mar 2017, 12:42

3483  Uma
Dimstars schreef:Ik zou het eigenlijk ook echt wel willen weten, maar ik begrijp dat het niet zomaar gepost wordt uit respect voor mensen die het liever niet willen weten. Kan er iemand mij een privé bericht sturen met die tip? Mijn job begint er aan te lijden, omdat ik dit topic om de 3 minuten wil checken uit curiositeit.
Ik wil wel een tip openbaar maken hoor, als dat helpt.
SPOILER

Mūses . .02 mar 2017, 12:50

90
frank.troch schreef:Je moet gewoon zelf ook in deze thread posten: "aaaah, nu heb ik hem ook door" en dan zal je zien dat je zelf ook het inzicht krijgt over de grote tip wie de mol is ! :mrgreen:
Wie A zegt...
SPOILER

johan.maes02 mar 2017, 12:52

153  Sven
ex-molinator schreef:Ik wil wel een tip openbaar maken hoor, als dat helpt.
SPOILER
Flauw.

Ik wil best respecteren dat degenen die het licht hebben gezien het voor zichzelf willen houden maar dit is naar mijn mening overbodig.

ex-molinator02 mar 2017, 13:10

3483  Uma
johan.maes schreef:Flauw.

Ik wil best respecteren dat degenen die het licht hebben gezien het voor zichzelf willen houden maar dit is naar mijn mening overbodig.
Overbodig? Lighten up, jong. Dit is gewoon inspelen op de situatie, niet beledigend, niet denigrerend, niet kwetsend en absoluut niet persoonlijk gericht: gewoon de voorzet binnen koppen.

En ik zie niet in waarom de 3 bijna onweerlegbare hints die hier op het forum staan nog eens specifiek benadrukt moeten worden - als dat gebeurt dan staan de kranten er morgen vol van.

Het forum is dit jaar zeer actief (te merken aan de serverproblemen). Het beste dat je als mol kan doen om dit forum te saboteren is het onweerlegbaar bewijs (onweerlegbaar zijn de 3 hints niet trouwens) posten. Na een paar dagen stopt bijna iedereen met de zoeken naar andere hints tenzij die in het kader van de "aangeduide" mol passen.

ONBEKEND02 mar 2017, 13:32

ex-molinator schreef:Overbodig? Lighten up, jong. Dit is gewoon inspelen op de situatie, niet beledigend, niet denigrerend, niet kwetsend en absoluut niet persoonlijk gericht: gewoon de voorzet binnen koppen.

En ik zie niet in waarom de 3 bijna onweerlegbare hints die hier op het forum staan nog eens specifiek benadrukt moeten worden - als dat gebeurt dan staan de kranten er morgen vol van.

Het forum is dit jaar zeer actief (te merken aan de serverproblemen). Het beste dat je als mol kan doen om dit forum te saboteren is het onweerlegbaar bewijs (onweerlegbaar zijn de 3 hints niet trouwens) posten. Na een paar dagen stopt bijna iedereen met de zoeken naar andere hints tenzij die in het kader van de "aangeduide" mol passen.
Ik sluit mij aan bij de andere reacties hier op het forum. Flauw. Als je iets hebt, zeg het dan. Het is een gezamenlijke zoektocht, en het forum dient om mogelijke hints op te sporen en deze te bediscussiëren, in groep. Voor hetzelfde geld zit je er trouwens volledig naast!

Als je enkel 'ik heb iets gevonden, maar ik zeg lekker niet wat' kunt schreeuwen, dan bevuil je het forum onnodig, iets wat voor moraalridders zoals jullie normaliter not done is.

Ik probeer even uw logica te begrijpen:
  1. 1. "Ik wil het niet verpesten voor de andere forumleden."
  1. 2. "Ik wil het niet verpesten voor de programmamakers."
Wel, beste ex-molinator:
  • 1. Mensen die het forum bezoeken zijn actief op zoek naar tips en hints. Als ze het écht alleen willen ontdekken, zouden ze hier al niet komen in de eerste plaats.
  • 2. Tough luck. Het is hun job, en het is een harde wereld. Misschien zullen ze volgend jaar een andere, creatievere weg inslaan.
Tl;dr: vertel uw hints, of vertel niets. Maar met "Ik weet het, maar ik zeg het niet" geraken we nergens.

Molliarty02 mar 2017, 13:43

157
Meisjes,

Ik denk dat we van die muis met code een serieuze olifant gemaakt hebben....
:? :?

Frolva02 mar 2017, 13:47

2204
Ik wil gewoon weten wat die onweerlegbare hints zijn ... om ze dan met één pennenstreek onderuit te halen. :mrgreen:

Tenzij de hints op Annelies wijzen, want zij is de mol. 😉
(excuus als ik iemands speurpret hiermee heb vergald :mrgreen: )

oldgrumpy02 mar 2017, 13:52

88
herbivoor schreef:Ik sluit mij aan bij de andere reacties hier op het forum. Flauw. Als je iets hebt, zeg het dan. Het is een gezamenlijke zoektocht, en het forum dient om mogelijke hints op te sporen en deze te bediscussiëren, in groep. Voor hetzelfde geld zit je er trouwens volledig naast!

Als je enkel 'ik heb iets gevonden, maar ik zeg lekker niet wat' kunt schreeuwen, dan bevuil je het forum onnodig, iets wat voor moraalridders zoals jullie normaliter not done is.

Ik probeer even uw logica te begrijpen:
  1. 1. "Ik wil het niet verpesten voor de andere forumleden."
  1. 2. "Ik wil het niet verpesten voor de programmamakers."
Wel, beste ex-molinator:
  • 1. Mensen die het forum bezoeken zijn actief op zoek naar tips en hints. Als ze het écht alleen willen ontdekken, zouden ze hier al niet komen in de eerste plaats.
  • 2. Tough luck. Het is hun job, en het is een harde wereld. Misschien zullen ze volgend jaar een andere, creatievere weg inslaan.
Tl;dr: vertel uw hints, of vertel niets. Maar met "Ik weet het, maar ik zeg het niet" geraken we nergens.
Ik vond het leuk in het begin op dit forum maar van zodra het kleuter gedoe begonnen is van "Ik weet het, maar ik zeg het lekker niet ..." was voor mij de lol eraf.
Ofwel zeg je iets en dan zeg je ook alles ofwel zwijg je.
Als je iets zegt kan er tenminste over gediscussieerd worden.
Nu is het gewoon kinderachtig gedoe in mijn ogen en het is toch net de bedoeling van een forum om info uit te wisselen.
En het niet verpesten voor de programmamakers? Waarom steken ze er dan hints in? (als ze er al inzitten uiteraard) .

Jansen02 mar 2017, 14:06

3423  Yens
Owla, jullie overdrijven allemaal een beetje niet? Ik speel nu een beetje advocaat van de duivel maar:

1. Je kan ook even wegblijven van dit forum en wanneer je de tijd hebt, de aflevering eens herbekijken en proberen zelf te vinden waar de anderen het over hebben.
2. Ik weet ook niet waar ze het over hebben en ben ook nieuwsgierig naar wat ze gezien hebben. Ik ben ook al sinds gisteren aan het denken, ik moet die aflevering eens herbekijken maar ik heb tot nu toe nog geen kans gehad om dat te doen omdat ik het veel te leuk vindt om hier alle theorieën te lezen 🙂.

Dus, elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is. Nergens voor nodig om kwaad op mekaar te worden.

johan.maes02 mar 2017, 14:26

153  Sven
ex-molinator schreef:Overbodig? Lighten up, jong. Dit is gewoon inspelen op de situatie, niet beledigend, niet denigrerend, niet kwetsend en absoluut niet persoonlijk gericht: gewoon de voorzet binnen koppen.

Eerst zeg je dat je niets gaat zeggen en dan ga je nog wat zout in de wonde te strooien? Komaan, "jong".

En waarom zo mysterieus doen over niet-onweerlegbare hints?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15