Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

shana20 feb 2017, 22:53

8
Niffler schreef:Tenzij het over de mol gaat, van de mol kunnen ze op voorhand weten wat hij gaat doen. Dat kan afgesproken worden. Dit kan dus nog altijd op Davey wijzen die de wijn van GDC neemt.
Inderdaad, vorig jaar deed de mol ook zoiets. Ik weet niet meer wat precies, maar iets met een zoutvatje dat werd neergelegd. Als Davey de mol is kan dit met opzet gedaan zijn. Maar het kan ook toeval zijn natuurlijk

Sint-joris20 feb 2017, 23:44

73
Niffler schreef:Zou kunnen hoor, maar lijkt me een rare micro...
Kon alleen een slechte kwaliteit screenshot bemachtigen
Afbeelding

En waarom steken ze die zo hoog en kijkt de productie duidelijk naar de filmende camera...
Ze staan te ver voor geluid te kunnen opnemen, of niet?
Ze lijken er ook speels mee op en neer te bewegen; alsof ze laten zien dat het een vogel is.

Het naar beneden springen om dan zo ver mogelijk gekatapulteerd te worden, doet me ook wat denken aan het spelletje 'Hit the Penguin'. 🙂

demolisdemol20 feb 2017, 23:55

5
De link tussen pinguïn - pikkewijn - wijnpikkende davey is wel erg frappant...

annelies-a.-a..vanbelle21 feb 2017, 01:20

263
Dat vind ik nu ook. Terwijl Davey verre van mijn verdachte was. Tedju!

sdr-dnr21 feb 2017, 01:34

34
Interessant piste van de wijn en de pinguin. Koren op mijn 'Davey is de mol'-en.

masterveecee21 feb 2017, 10:05

3547  Sven
Iemand gezien dat Betrand eigenlijk reeds nat was toen Eline in het water kwam?

edit: verkeerde nam dus
Laatst gewijzigd door masterveecee op 21 feb 2017, 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.

sdr-dnr21 feb 2017, 10:11

34
Bertrand ook, dacht ik, zelfs voor de 1e sprong.

masterveecee21 feb 2017, 10:12

3547  Sven
sdr-dnr schreef:Bertrand ook, dacht ik, zelfs voor de 1e sprong.
lap, verkeerde naam...

addertje22 feb 2017, 11:12

3
Ik vond die hele proef eigenlijk een beetje vreemd...
Waarom was die jump in het water nodig?
Tenzij de makers zo een wijze zagen dat de mol de proef sowieso kon saboteren.

Die Robin heeft hoogtevrees en zo een "evident" excuus om niet op de matras te moeten gaan liggen. Zo komt hij vanuit de makers hun standpunt altijd in de positie om de proef helemaal te doen mislukken omdat hij het dier moet raden.

Anderzijds had Bertrand wel een heel gemakkelijke opdracht en kwam zijn opdracht neer op een weg zoeken in iets wat erg leek op mollengangen.

Die pinguin is ergens smerige zet van de makers. Zoiets laten boetseren en laten raden op korte tijd met verrekijker, lijkt mij praktisch onmogelijke opgave. Een geboetseerde pinguin gaat denk ik altijd hard op een geboetseerde mol lijken. Zeker van ver. Hier kan ook een rol van de mol gezeten hebben om op het moment dat de proef geld had opgeleverd, de groep aan te raden voor de verdriedubbeling van het bedrag te gaan.

Wat mij ook opviel is dat Hans en Robin in het begin van de proef zeiden dat iedereen even slim was behalve Bertrand, die was slimmer. Bertrand heeft mij nu nog niet echt indruk gegeven effectief slimmer te zijn dan de andere kandidaten en we weten dat Robin Bertrand verdenkt. Verdenkt Hans dan ook Bertrand?

addertje22 feb 2017, 11:14

3
Als Davey de mol is , gaat hij dan zo hard falen met die vierkanten te tellen 😂 ?

ex-molinator22 feb 2017, 12:10

3483  Uma
addertje schreef:...en we weten dat Robin Bertrand verdenkt. Verdenkt Hans dan ook Bertrand?
Hoezo weten dat Robin Bertrand verdenkt? Hier ga je er al van uit dat Robin de Mol niet is, en aangezien je de vraag stelt of Hans iemand verdenkt, ga je er ook van uit dat Hans de mol niet is.

masterveecee22 feb 2017, 12:34

3547  Sven
ex-molinator schreef:Hoezo weten dat Robin Bertrand verdenkt? Hier ga je er al van uit dat Robin de Mol niet is, en aangezien je de vraag stelt of Hans iemand verdenkt, ga je er ook van uit dat Hans de mol niet is.
[ external image ]