Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Masterofsuspence01 mar 2017, 21:55

22
Dat thuisvertrek, dat zijn de allereerste beelden he. Allicht zit daar ergens een grote hint in.
Wie zien we écht? Als je vertraagt lijkt het of er flitsen van anderen (iemand anders) doorkomen. Sec 26 bijvoorbeeld. Me dunkt zien we daar de Mol, voor Davey in beeld komt.

Plus: het is heel donker wanneer de kandidaten thuis worden opgehaald, maar bij jet binnenrijden in de luchthaven is het licht helemaal anders. Waar waren ze tussen het ophalen en het vertrek?

Molliarty01 mar 2017, 22:12

157
Masterofsuspence schreef:Dat thuisvertrek, dat zijn de allereerste beelden he. Allicht zit daar ergens een grote hint in.
Wie zien we écht? Als je vertraagt lijkt het of er flitsen van anderen (iemand anders) doorkomen. Sec 26 bijvoorbeeld. Me dunkt zien we daar de Mol, voor Davey in beeld komt.

Plus: het is heel donker wanneer de kandidaten thuis worden opgehaald, maar bij jet binnenrijden in de luchthaven is het licht helemaal anders. Waar waren ze tussen het ophalen en het vertrek?
huh... Ik heb net die beelden frame per frame bekeken en ik zie toch echt niks flitsen?
Dit is seconde 26, 27; 28... Een auto die komt aanrijden.

Afbeelding

Dit zijn de opvolgende paar seconde: Davey die de deur open doet.

Afbeelding

Er zit daar toch niets tussen?

Dat terzijde, denk ik nog steeds dat er in deze theorie iets zeer nuttig zit. 🙂

Masterofsuspence01 mar 2017, 22:24

22
Ja, wel, vlak voor dat beeld van de auto die aankomt bij Davey. Ik kan het niet te pakken krijgen, maar ik spoelde ad random een beetje terug en startte weer op s25 of 26 en opeens waren daar nog beelden van iemand die vertrok. Heel kort. Niet zichtbaar zo.Tussen dat fancy huis en het huis van Davey dus. Ik blijf proberen het terug te vinden!

ONBEKEND01 mar 2017, 22:35

Ik zie daar ook niks hoor.

Mollenjager-DT01 mar 2017, 22:55

767  Yens
Heb het net nog eens goed terug bekeken en ik zie ook echt niets, hoor.

Masterofsuspence02 mar 2017, 00:01

22
Ik kijk ernaast denk ik, het gebeurt nu ook niet meer. Wrs gewoon slecht internet 😃

Frolva02 mar 2017, 00:15

2204
Masterofsuspence schreef:Wrs gewoon slecht internet 😃
Beetje teleurstellende ontknoping, komende van Masterofsuspence. :mrgreen:

Mollenjager-DT02 mar 2017, 08:00

767  Yens
Volgens mij zit er inderdaad echt wel iets in van dat die 3 kandidaten die thuis afscheid nemen (Robin, Davey en Annelies) de finale met z'n drieën halen. Het kan ook toevallig zijn, maar dat zou me verbazen, zeker nadat ik ook het volgende opgemerkt heb.In de eerste beelden die van de kandidaten van dit jaar werden vrijgegeven (de video waarin het gezicht van de ene kandidaat overgaat in het gezicht van een andere kandidaat) is de volgorde van de kandidaten de volgende: Sam, Bouba, Hans, Jessica, Eline, Jolien, Marzena, Bertrand, Robin, Annelies en Davey. Toevallig of niet, het zijn weer dezelfde 3 die samen aan het einde van de video staan. In de volgorde: Robin, Annelies en Davey. Volgens mij ziet hier dus zeker iets meer achter...

Holmes07 mar 2017, 12:24

395
De drie (Davey, Robin, Annelies) of vier (Eline) zijn nog steeds in de running...

Laleia07 mar 2017, 12:29

306
Holmes schreef:De drie (Davey, Robin, Annelies) of vier (Eline) zijn nog steeds in de running...
Jep, het begint er meer en meer op te lijken dat deze theorie steek houdt.
Een finale met Davey, Robin en Annelies dus. Maar wie is dan wie?

dirk.verbruggen07 mar 2017, 12:39

25
billie.holiday schreef:We zien drie kandidaten die afscheid nemen van hun familie. Dit zijn Davey , Annelies en Robin.
We zien drie kandidaten die proberen een babbeltje de doen met de chauffeur :Sam, Annelies en Marzena.
Dan zie je kandidaten in beeld die niks zeggen en dat zijn : Hans, Jessica, Jolien , Bouba, Davey en Eline.
Dan heb je ook nog de kandidaten die tegen zichzelf praten omdat de chauffeur tot niet spreekt : Robin, Marzena en Bertrand.
Eline steekt als enige haar koffer in de wagen.

Zijn de mensen die we per drie zien misschien bij de laatste drie of is Eline de mol , die als enige haar koffer in de wagen steekt.
Ze weten toch alleen dat de mol zelf in finale speelt, van de andere kandidaten moeten ze ook maar wachten wie het wordt?

Laleia07 mar 2017, 12:44

306
dirk.verbruggen schreef:Ze weten toch alleen dat de mol zelf in finale speelt, van de andere kandidaten moeten ze ook maar wachten wie het wordt?
Dit kan gemonteerd zijn na afloop van het spel hee. Dan weten ze het wel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13