Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Frolva24 feb 2017, 09:05

2204
weyns1960 schreef:Maar als jij iets gevonden hebt, dan geef ik het niet op en hopelijk zie ik wat jij blijkbaar (echt?) al hebt gezien. 😲

Euh, ik heb NIETS gevonden, want NIET gezocht.

Ik toonde je enkel de weg naar de liedjes, omdat je graag wilde zoeken. :mrgreen:

masterveecee24 feb 2017, 11:35

3547  Sven
annelies-a.-a..vanbelle schreef:'Push the button' staat nergens in een playlist toevallig?
Was ook het eerste dat ik gezocht heb 😛
ex-molinator schreef:En toch ... 😲
Na een paar uur vruchteloos zoeken naar verbanden tussen die liedjes en knoppen in alle mogelijk kleuren, was ik klaar om het op te geven.
En toen had ik 'em ineens door.

Probeer eens al die liedjes te laten afspelen, ZONDER op een knop te drukken :roll:
Dit kan geen toeval meer zijn.
Hoe zit dat hier nu mee????

Mateo24 feb 2017, 12:16

870
masterveecee schreef:Was ook het eerste dat ik gezocht heb 😛

Hoe zit dat hier nu mee????
Zou Ex-Molinator misschien de muisknop bedoelen? 😉

masterveecee24 feb 2017, 12:19

3547  Sven
Mateo schreef:Zou Ex-Molinator misschien de muisknop bedoelen? 😉
oh... nee... 😲

Noptje24 feb 2017, 12:38

181
Mateo schreef:Zou Ex-Molinator misschien de muisknop bedoelen? 😉
Dat verklaart waarom er in afl 2 een muis in het zwembad zat...

Jay-Lo25 feb 2017, 20:39

1690  Sven
Als de rode knop in elke aflevering gaat zitten, is de vraag misschien: Wie drukt nooit op de knop? Tot hiertoe Annelies en Bertrand. Ofwel: Wie drukt altijd op die knop? Robin

jenno.hallaert25 feb 2017, 21:39

9
Jay-Lo schreef:Als de rode knop in elke aflevering gaat zitten, is de vraag misschien: Wie drukt nooit op de knop? Tot hiertoe Annelies en Bertrand. Ofwel: Wie drukt altijd op die knop? Robin
Bij aflevering 1 drukt Robin 1x op de rode knop. Er gaat iemand naar huis.
Ik keek zonet aflevering 2 nog eens na. Daar drukt Robin 2x op de knop. Er gaan dan ook 2 kandidaten naar huis.
Bij aflevering 3 zien we Robin 1x drukken. En ook hier moet iemand het spel verlaten.

Het zou zo maar kunnen! :mrgreen:

Molympiad25 feb 2017, 22:02

63  Sven
jenno.hallaert schreef: Ik keek zonet aflevering 2 nog eens na. Daar drukt Robin 2x op de knop. Er gaan dan ook 2 kandidaten naar huis.
Bij aflevering 3 zien we Robin 1x drukken. En ook hier moet iemand het spel verlaten.

Dus als Robin volgende keer niet op de knop drukt, dan zal er niemand afvallen...? Wie weet; het zou zomaar kunnen.

Jay-Lo25 feb 2017, 22:18

1690  Sven
jenno.hallaert schreef:Bij aflevering 1 drukt Robin 1x op de rode knop. Er gaat iemand naar huis.
Ik keek zonet aflevering 2 nog eens na. Daar drukt Robin 2x op de knop. Er gaan dan ook 2 kandidaten naar huis.

Zullen we moeten in het oog houden. Goede bedenking.

Molympiad27 feb 2017, 23:56

63  Sven
Jammer, alweer een ontkrachte theorie :(
er waren geen rode knoppen in deze aflevering (zelfs geen anders-gekleurde knoppen)

Noptje28 feb 2017, 00:29

181
maar wel een rode lantaarn, en rode vlaggen op het golfparcour (in het voorfilmpje tenminste) dus de kleur rood blijft wel telkens aanwezig